וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל חיפה: "תשלימו את המשימה"

טל בנין רוצה ששחקניו יבטיחו ההישארות (ג', 19:00, ספורט 1). חלאיילה יפתח, חטיב בסגל. המארחת מחפשת שיא ניצחונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר מגיעה למשחק לאחר שמונה ניצחונות רצופים, שיא עונתי בליגת העל. במידה ותשיג ניצחון תשיעי רצוף, היא תשווה את שיא המועדון אותו צברה ב-97\96. המאמן דאז היה... אלי כהן.

* כאשר אירחה בית"ר את הפועל חיפה בסיבוב הראשון וניצחה 0:1 עמדו על הקוים שני מאמנים אחרים. יובל נעים וניצן שירזי.

* במשחק האחרון בין השתיים בקרית אליעזר ניצחה הפועל חיפה 0:3. את השער השני בישל ערן לוי.

* הפועל חיפה ניצחה פעם חוץ ב-10 משחקי הליגה האחרונים. ניצחון החוץ האחרון של האדומים בטדי היה בנונבמבר 2001, 2:3.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בבית"ר מרגישים את סוף העונה מגיע. אמנם בקבוצה רוצים להשיג כמה שיותר ניצחונות רצופים ולהמשיך לשבור שיאים, אך מרבית השיחות בין השחקנים מתמקדות בבעיות הכלכליות של המועדון. יחד עם זאת, בבית"ר מצפים שההופעה האחרונה מחר בטדי יחד עם 6,000 אוהדים שצפויים להגיע תוביל לאווירה חגיגית בטדי, במיוחד לנוכח העובדה שלפני המשחק ייערך טקס לזכרו של קפטן הקבוצה לשעבר דדו ישי ז"ל, ולאחר מכן יתקיים דרבי וותיקים בין בית"ר להפועל. שערי האיצטדיון ייפתחו כבר בשעה 16:00.

בנוגע לקטע המקצועי, עמית בן שושן וסטיבן כהן ייעדרו מהמשחק. בן שושן עדיין מושך פציעה בקרסול ואילו כהן ששבר את אפו צפוי לעבור ניתוח. כהן צפוי לסכם בשבועיים הקרובים באחת הקבוצות מבלגיה שמעוניינות בו ולעזוב את הקבוצה. מי שצפוי להמשיך ולקבל קרדיט הוא צחי אליחן ששיחק היטב נגד הפועל פתח תקוה ואף הבקיע את השער הראשון.

הפועל חיפה:

האדומים יודעים שהפסד מחר והמקום בליגת העל בעונה הבאה בסכנה ממשית. בקבוצה יש כרגע מתיחות קלה בגלל רצונו של יואב כץ להבטיח את המקום בליגה ואילו גם הצוות המקצועי וגם בהנהלת הקבוצה כבר רוצים לתכנן את העונה הבאה, אך כץ מתעקש קודם כל לדאוג לנקודות. המאמן, טל בנין, ערך אסיפת קבוצה שבה בעיקר ניסה לעבוד על הצד של השחקים: "המטרה שלנו מאז שהגעתי היא להיות תלויים קודם בעצמנו. אני יודע שתחת לחץ אתם מפיקים מעצמכם הרבה יותר ואני מקווה שתדעו להשלים את המשימה מול בית"ר".

בנין יחסר את עהאד עזאם בעקבות צבירת כרטיסים צהובים לעומתו ישובו לסגל סטפן דנקוביץ' ועלי חטיב שהורחקו על ידי בית הדין. למרות חזרתם, בנין לא מתכנן שינויים בהרכב, פרט למועין חלאיילה שיעלה במקומו של עזאם.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: צחי אליחן

בשנה הבאה הסגל של בית"ר יצטמצם לאור המדיניות הכלכלית החדשה, והצעירים שימשיכו בקבוצה ייבחרו על ידי אלי כהן בקפידה. זה הזמן של אליחן, שכאמור כיכב במשחק האחרון כשקיבל הזדמנות, להוכיח כי הוא ראוי להיות חלק ממנו.

הפועל חיפה: ולדימיר גלשוצביץ'

הדעות בהפועל חיפה חלוקות בקשר לאיכות של החלוץ המוטנגרי. העובדה שכבר לא כבש מספר חודשים לא מוסיפה לו מניות בקבוצה. אולם, ללא ספק גלושצ'ביץ' הוסיף המון לחלק הקדמי של הקבוצה עם הגעתו. משחק טוב שלו ושערים יכולים ללהבטיח לו מקום בעונה הבאה אצל האדומים מהכרמל ולקבוצה את המקום בליגה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פילאבסקי, בן יוסף, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דן אייבנדר, דריו פרננדז, אבי ריקן, צחי אליחן, ערן לוי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, מועין חלאיילה, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, חנן ממן, הישאם כיוואן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully