וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי נתניה: דמארי לא יפתח

ניצן שירזי ייתן מנוחה לחלוץ, גם ידין ואורמוש יישמרו לגמר הגביע מחשש שיקבלו צהוב חמישי (20:50, ערוץ 1). סבע חוזר להרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* במפגש הקודם בבלומפילד בין השתיים שוחק המשחק הפורה ביותר של העונה עם עשרה שערים. הפועל תל אביב ניצחה אז 3:7.

* מאז הניצחון במחזור ה-22 על נתניה בבית, ניצחה הפועל תל אביב רק פעם אחת בבלומפילד.

* מכבי נתניה לא ניצחה את האדומים בבלומפילד בחמשת ביקוריה האחרונים במסגרת הליגה מאז מאי 2009 (1:2).

* נתניה ניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

* מלך שערי הליגה אחמד סבע שובת מהבקעה מאז ה-24 במרץ.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אחרי שהבטיחה כמעט בוודאות את השתתפות באירופה בעונה הבאה, ערכה היום הפועל תל אביב את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי נתניה כשהמטרה היא לשמור על סגנות הליגה גם העונה. "אני רוצה שתגיעו מחר מחוייבים ומרוכזים כמו בכל השבועות האחרונים בכדי לשמור על המקום השני", אמר המאמן ניצן שירזי לשחקניו. לאחר מכן, הראה שירזי וידיאו של היריבה והזהיר את חניכיו מקובי דג'אני, פיראס מוגרבי ואחמד סבע.

לשירזי יש לא מעט כאבי ראש מבחינת ההרכב. נוסא איגייבור, עומרי קנדה ושי אבוטבול לא כשירים וייעדרו. שירזי מתלבט אם לשתף את עומר דמארי או לתת לו מנוחה, אך בכל מקרה הוא לא יהיה בהרכב, ואת אביחי ידין ומירקו אורמוש שצברו ארבעה כרטיסים צהובים, כשאחד נוסף יגרום להם להיעדר מגמר הגביע מול מכבי חיפה. מי שתורגל היום בהרכב, היה ניר לקס הצעיר במקומו של ידין ולצידו של רועי גורדנה, אך גם ישנו סיכוי למחמוד עבאס לפתוח בקישור האחורי. עוד תרגל שירזי את סלים טועמה במקום איגייבור ואלרואי כהן הוא זה שאמור לפתוח בכף ימין כשמהראן לאלה יפתח על כנף שמאל. גם נעאל חוטבא ישוב במקום קנדה.

מכבי נתניה:

האווירה השלילית בקבוצה מאז ההפסד לקרית שמונה נותרה גם בהכנות למשחק הקרוב, וראובן עטר ניסה לעודד את שחקניו ואמר להם: "אני מבקש מכם לשים את הכל בצד. עשינו עונה יפה וצריכים להמשיך ליהנות עד הסוף ולעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים. אין תירוצים, צריך לנסות ולנצח את שני המשחקים ולראות אם זה יספיק לנו".

ניר נחום ייעדר מהמשחק עקב פציעה בברך כאשר גם פיראס מוגרבי בספק בשל פציעה בקרסול. אחמד סבע יחזור להרכב, ככל הנראה על חשבונו של מוגרבי. בנתניה מקווים השהקהל שיבוא לתמוך מחר בבלומפילד יתעסק בעידוד ולא ימשיך את האווירה העכורה מהמשחק האחרון נגד קרית שמונה. בנוגע למאמן בעונה הבאה, בנתניה עדיין מחפשים מאמן בעל שיעור קומה שיעמוד על הקווים, ומאמינים שעד סוף השבוע הבא יוחתם מאמן.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: מהראן לאלה

הצמד שכבש בשבת והתקופה הטובה בה נמצא החלוץ הציב סימן שאלה סביב דקות המשחק המעטות להן זכה העונה. כעת המטרה שלו היא להמשיך בתנופה כדי לעזור לאדומים להבטיח את המקום השני בטבלה.

מכבי נתניה: מוחמד כליבאת

הכישרון הצעיר של מכבי חיפה שווה הרבה יותר ממה שנתן למכבי נתניה השנה. לפחות בשני המשחקים האחרונים מגיע לקבוצה הנוכחית של ראובן עטר לקבל ממנו יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, ביוואן פרנסמן, מרקו שולר, יגאל אנטבי, רועי גורדנה, מחמוד עבאס (ניר לקס), אלרואי כהן, מהראן לאלה, סלים טועמה, טוטו תמוז.

מכבי נתניה: אמיר אדרי,:ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עמרי בן הרוש: בן בנימין, קובי דג'אני, טובארנו פינאס, חן עזרא, מוחמד כליבאת, אחמד סבע.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully