וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי פ"ת: "אם ננצח, נישאר בליגה"

משה סיני דיבר עם שחקניו לפני המשחק הגורלי (19:00, ספורט2). צארביץ' יחליף את בן חיים. אלי כהן יפתח עם הרכב חזק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בסיבוב הראשון עכו הביסה במושבה 0:4 את מכבי פתח תקוה במה שנחשב לניצחון הגדול ביותר של הפועל עכו העונה.

* כל שלושת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות אותם אירחה עכו הסתיימו בתיקו. בסיבוב השני המשחק בין השתיים הסתיים ב-0:0.

* נתון מדהים הוא שמעבר לכך שהפועל עכו הבקיעה יותר שערים מיתר הקבוצות בפלייאוף התחתון (48 שערים), היא הרשיתה גם יותר מהאלופה עירוני קרית שמונה (46) ומ.ס. אשדוד (40), וכמו בני יהודה ומכבי נתניה.

* מאז שנות ה-70 לא ביקרה הפועל עכו בליגת העל. בקדנציה הנוכחית שלה, מאז שנת 2008/9, היא לא ניצחה את מכבי פתח תקוה בביתה. המאזן: שלושה משחקים, שלוש תוצאות תיקו.

* ועוד בסימן שלוש: 3:3 זהו גם מאזן השערים במשחקים בין הקבוצות כשעכו מארחת.

* לידיעת משפחת דמארי: להוציא את המשחק האחרון בין הקבוצות (0:0), בכל אחד מחמשת המשחקים שקדמו כבש בן למשפחת דמארי שער. ששה לעומר, אחד לניצן. הבלם יכול להתחיל לחגוג?

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

לא מעט גבות הורמו בהפתעה בסוף השבוע האחרון לנוכח הרצינות שהפגינה הפועל עכו, במשחק שלא קבע לה דבר מול הפועל באר שבע. אחרי הניצחון המוחץ בווסרמיל, בעכו ממשיכים לרצות ולסיים עם טעם טוב את העונה, ובכל מקרה מאמן הקבוצה אלי כהן הבהיר היום כי יפתח מול המלאבסים עם ההרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו. בהנהלת הקבוצה החליטו בצעד חריג לאפשר כניסה חופשית למשחק.

"אנחנו נעלה עם ההרכב החזק מכיוון שאלה משחקים רגישים מאוד ואין לנו כוונה לעשות ניסיונות", אמר כהן לוואלה! ספורט. "אנחנו מתכוונים להמשיך ברצינות שאפיינה אותנו נגד באר שבע כדי לסיים עם טעם טוב ובמקום גבוה ככל האפשר. ציון וייצמן אמר לנו בתחילת הפלייאוף שהוא רוצה להגיע למקום התשיעי, ואנחנו נעשה את הכל כדי לסיים במקום הזה. הצורה ששיחקנו מול באר שבע לא הייתה מקרית ואנחנו מתכוונים להמשיך באותה הדרך".

מבחינת תמונת ההרכב, כהן צפוי להמשיך עם ה-11 שפתחו מול באר שבע, כאשר קיימת התלבטות מסוימת בין אם לפתוח עם רועי לוי בעמדת המגן הימני או להמשיך לתת צ'אנס ללוהאב כיאל.

מכבי פתח תקוה:

מאז 1991 משחקת מכבי פתח תקוה ברציפות בליגה העל, אבל בפעם השניה תוך שלושה ימים היא עשויה לחזור לליגה השניה אם תמעד. עוד לפני המשחק האחרון מול ראשון לציון אמרו בקבוצה כי "ההרגשה תהיה כאילו 20 שנה של עבודה קשה ירדה לטמיון", והדברים תקפים גם הפעם. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק בעכו: "ראינו למה הם מסוגלים במשחק מול באר שבע. אלי כהן יבוא להוכיח שהקבוצה שלו ספורטיבית ומעל הכל שהוא שווה חוזה בקבוצה אחרת בעונה הבאה. אין שום סיבה שהם יתנו לנו הנחות".

משה סיני ערך אסיפה ואמר לשחקנים: "אמרתי לכם לפני שבועיים שבאר שבע תאבד נקודות, שכולם יצחקו אם נאמר שיש לנו סיכוי להישאר. אם ננצח את שני המשחקים שנותרו נישאר בליגה. אני אומר את זה בוודאות, באר שבע יאבדו נקודות במשחקים שנותרו".

מבחינת ההרכב, סיני לא אמור לערוך שינויים בהשוואה למשחק האחרון, פרט לאחד: טל בן חיים מוצהב ומי שיפתח במקומו יהיה מריו צארביץ'. הקשר הצעיר גידי קניוק אמור לקבל הזדמנות נוספת בהרכב. דני פרדה שרשם משחק מצוין יפתח בהרכב. סבסטיאן סנסוני שהיה בספק שותף הערב באימון ויפתח בהרכב. ויקטור מרעי, שכבש שני שערים חשובים בשני משחקי הליגה האחרונים, ינסה לדאוג שההכרעה תעבור למחזור הסיום. הבלם שי מימון יפתח שוב לצדו של ניצן דמארי. מימון אמר לקראת המשחק: "זה עדיין לא תלוי בנו, אבל צריך לעשות את החלק שלנו. נשחק עד הסוף, ונקווה גם לתוצאות טובות מהמגרשים האחרים". טל מעבי הוסיף: " מה יהיה ביום שלישי? על החיים ועל המוות. נקווה למעידה של באר שבע ואז אולי נישאר".

יעמדו למבחן

הפועל עכו: גיא דיין

אם יש שחקן בהפועל עכו שידוע באהדתו להפועל פתח תקוה הוא גיא דיין. הקשר המוכשר כבר הוכיח העונה עד כמה הוא מסוגל להביא את עצמו למשחקים חשובים, ומן הסתם הוא יהיה חדור מוטיבציה להרוס למכבי פתח תקוה ולהוריד אותה ליגה. דיין הבקיע העונה שני שערים בלבד, כולל אחד במושבה בסיבוב הראשון מול מכבי פתח תקוה, ויהיה מעניין לראות אותו בפעולה גם עכשיו.

מכבי פתח תקוה: מרואן קבהא

אחד משחקני הבית המוכשרים שיש למועדון הזה עשה העונה הכל בשביל להשאיר את קבוצתו בליגת העל. אם פתח תקוה הייתה משכילה להביא קשר אחורי ששורף יותר שטחים לידו, אין ספק שהיא הייתה מגדילה את הסיכויים שלה לשרוד בליגה. אם פתח תקוה תישאר בליגה, קבהא רק ירוויח מזה. הוא יוכל לשדרג את מעמדו בעונה הבאה ואולי אפילו לעבור בעוד שנה לקבוצת צמרת, כשיהיה בשל ומוכן יותר. מחר זה עוד מבחן חשוב עבורו לקריירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי (לוהאב כיאל), ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, משה מישאלוב, יובל שבתאי, גיא דיין, סינטאיהו סלליך, נבוישה מרינקוביץ', ניקולאס פלצ'וק.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', חגי גולדנברג, שי מימון, ניצן דמארי, טל מעבי, מרואן קבהא, סבסטיאן סנסוני, גידי קניוק, דני פרדה, מריו צארביץ', ויקטור מרעי.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully