וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ירח דבש

אחרי חודש של בייסבול, אלברט פוחולס סופסוף רשם הומראן ראשון והוביל את לוס אנג'לס איינג'לס ל-3:4 על טורונטו

כנראה שכל מה שאלברט פוחולס היה צריך זה יום אחד של חופש. אחרי החודש הקשה בקריירה שלו והראשון שלו כשחקן לוס אנג'לס איינג'לס ואחרי ששלשום הוצא מהליינאפ כדי לסדר מעט את הראש, פוחולס סופסוף בחט להומראן, לראשונה העונה. זה קרה באינינג החמישי במשחק הביתי מול טורונטו על הראש של דרו האצ'ינסון והכניס גם את מייק טראוט, בדרך לניצחון של האיינג'לס 3:4. אולי, רק אולי, נפתחה דרך חדשה עבור פוחולס בעיר המלאכים.

עוד ב-AL: בולטימור, שכבר מזמן הפכה לכבשה השחורה של בוסטון ולקבוצה טובה בפני עצמה, השלימה עליה סוויפ גדול בפנווי, עם ניצחון 6:9 בלא פחות מ-17 אינינגים! שני הומראנים של ג'יי. ג'יי. הארדי האורח התקזזו עם גראנד סלאם של וויל מידלברוקס והמשחק הלך לאקסטרה אינינגס. שם, כבר החלו להיגמר לקבוצות המגישים וכך מצא את עצמו שחקן הבסיס הראשון של האוריולס כריס דייויס, כשהוא מגיש שני אינינגים מעולים עבור הניצחון, אחרי שבמשחק עצמו רשם 0 מ-8 בניסיונות חבטה. מהעבר השני, אדם ג'ונס חבט להומראן מנצח של שלוש ריצות על הראש של דרנל מקדונלד. בולטימור מובילה את בית המזרח, בוסטון אחרונה, 7.5 משחקים מאחוריה.

יו דרוויש ספג הפסד ראשון עם טקסס, כשלמרות 11 סטרייקאאוטים בשישה אינינגים, הוא נכנע לשבעה ושישה מעולים של אובלדו חימנז וקליבלנד ניצחה 2:4. פרינס פילדר חבט להומראן, חוזה ולורדה לא פישל הפעם ודטרויט ניצחה 1:3 את הוויט סוקס. ברנדון אינג', שנחתך מדטרויט ונחת באוקלנד, הכניס ארבעה כולל הומראן של שלוש ריצות על מאט מור והאייז ניצחו את טמפה ביי 5:9. גראנד סלאם של רובינסון קאנו סידר ליאנקיז 4:10 נוח מול קנזס סיטי וסיאטל ניצחה 2:5 את מינסוטה.

ב-NL: האנטר פנס שלח שני הומראנים של שתי ריצות כל אחד וסייע לקול המלס, עם שמונה ושמונה ולפילדלפיה, שרשמה שש ריצות באינינג האחרון, לנצח 3:9 את וושינגטון. ברייס הארפר הכניס את הריצה הראשונה במשחק, כשהוא גונב את בסיס הבית. ווקאוף פינץ' היט של הקטור סאנצ'ז באינינג ה-11 נתן לסן פרנסיסקו 3:4 על מילווקי. מיאמי הנחילה לסן דייגו הפסד שישי רצוף, 6:3, בעוד אטלנטה השלימה סוויפ בקולורדו אחרי 2:7. הבולפן של הדודג'רס פישל, תחילה עם חאבי גרה, ששבר בפעם השלישית העונה ונתן לקאבס שוויון בתשיעי ואחר כך עם ג'יימי רייט, שהוליך ב-11 את דייויד דה חסוס על בסיסים מלאים ושיקגו ניצחה 3:4. טיילר גרין עשה 3 מ-3 יחד עם שני הומראנים, אדם ווינרייט רשם שבעה ושבעה חזקים והאלופה סנט לואיס לא התקשתה לנצח 1:8 את יוסטון. מאט לאטוס תפר 11 שחקני פיטסבורג בשישה אינינגים וסינסינטי ניצחה 0:5. המטס ניצחו 1:3 את אריזונה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully