וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: השחקנים שבו לאימונים

הבטחת ההנהלה להסדיר את תשלום המשכורות הרגיעה את הרוחות, שחקן: "יש פה פוליטיקה, אנחנו רק דואגים לעתיד שלנו"

לאחר שיחות של שעות, החליטו היום (ראשון) שחקני בני סכנין לשוב לאימונים לקראת המשחק ביום שלישי נגד מ.ס אשדוד. כזכור, ביום שישי השביתו שחקני הקבוצה את האימון לאור העובדה כי משכורת מרץ עדיין לא שולמה להם. לאחר שההנהלה הבטיחה כי העניין יוסדר עד סוף השבוע הבא, עלו השחקנים למשחק אמש מול בני יהודה, אך היום בבוקר שוב השביתו את האימונים.

עוד לפני ההודעה על כך שהשחקנים החליטו לשוב לאימונים, ניסה להסביר אחד מהם את המתרחש בתוך המועדון: "יש פה הרבה פוליטיקה במועדון ויש אנשים שלא רוצים לראות את ההנהלה הנוכחית ממשיכה, והשחקנים דואגים לעתיד שלהם בסך הכל. יש פה שחקנים שיש להם משפחות ומתקשים לתפקד בלי משכורת ולכן כל השחקנים השביתו, לא בגלל שיש לנו משהו נגד הנהלה". בסכנין מיהרו להכחיש את טענות אותו שחקן על ניסיון לפגוע בהנהלת הנוכחית.

לאחר היום המטורף שעבר על הקבוצה, הוציאה הקבוצה הודעה רשמית: "שחקני סכנין מודעים היטב לחשיבות של שני המשחקים הבאים. המועדון והקהל חשובים להם והם מאמינים שהמועדון ראוי למיקום מכובד בטבלה, על כן הם החליטו פה אחד ובלב שלם ואחד לחזור לאימון ולתת את כל הלב והיכולת".

מעבר לכך, נראה כי השחקנים כבר עכשיו מתחילים לדאוג לעתידם בעונה הבאה, עקב הבעיות הכלכליות של המועדון. בסכנין אומנם מאמינים שיגייסו את תקציב המינימום, אבל בשל אותן בעיות השחקנים הבכירים של הקבוצה מתחילים כבר לבדוק אופציות בקבוצות אחרות ונראה כי להנהלת הקבוצה יהיה קשה מאוד להשאיר את הסגל של הקבוצה ובנוסף להתחזק.

בני סכנין בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully