וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הבא במלחמה נגד אבנר קופל: מניעת הבחירות

6.5.2012 / 15:35

כמה מחברי הנהלת איגוד הכדורסל דורשים חשאיות בבחירות לראשות האיגוד ב-4 ליוני: "על האיגוד מוטלת חובה להגינות"

אל משרדי איגוד הכדורסל הגיע הבוקר מכתב ממשרד עורכי הדין "רוזנברג פוריס העצני ושות''", בו מוצגת דרישה לקביעת סדרי הצבעה שיבטיחו את עקרון החשאיות בבחירות לראשות איגוד הכדורסל שיתקיימו ב-4 ליוני. משרד עורכי הדין מייצג את חברי הנהלת האיגוד שי שני, שאול אייזנברג, אורנה אוסטפלד, גבי גולן והאגודות החברות באיגוד הפועל תל אביב, א.ס רמת השרון, והפועל לב השרון.

כזכור, לאחרונה שלחה יו"ר א.ס רמת השרון רחל אוסטרוביץ' מכתב לשרת התרבות והספורט לימור לבנת, בו הוצגה בקשה לבדוק חשד לשחיתות באיגוד הכדורסל, לקראת בחירות הצפויות. כעת, הדרישה העיקרית היא טוהר מידות בהליך הבחירות ובנושא הזה צויין במכתב: "על האיגוד מוטלת החובה להבטיח כי הבחירות יתקיימו בהגינות, כפוף לכללי טוהר מידות על פי כללי המשפט המחייבים, וכמובן - על פי ההוראות שנקבעו בתקנון האיגוד - הכל, בין היתר, במטרה לקיים בחירות באופן דמוקרטי ושוויוני. תנאי בלעדי לשמירה על הליך בחירות הוגן וחופשי מלחצים, לרבות כפי שמפורט בתקנון האיגוד, הוא היותן אישיות וחשאיות".

במכתב צויין: "מבדיקה אותה ביצעו מרשינו התברר כי איגוד הכדורסל, על אף חובתו לקיים בחירות חשאיות, לא נערך כלל בנושא זה. למרות שהאסיפה הכללית בה אמורות להתקיים הבחירות נועדה ליום 4.6.2012, ולמרות שיש לבצע ספירה של ניקודהמקנה את כוח ההצבעה לכל קבוצה לכל אגודה, לא ביצע האיגוד שום פעולה המתחייבת מכוח הוראות התקנון. האיגוד לא פנה לבית הדין העליון של האיגוד ו/או לא פרסם את פנייתו על מנת שתמונה ועדת מנדטים לתקנון. האיגוד לא הקים ועדת קלפי המורכבת מנציגי כל רשימה אשר עתידה להתמודד בבחירות".

על פי טענות האיגוד, רשם העמותות קבע לפני שנתיים במכתב רשמי ליועץ המשפטי של האיגוד, כי בחירות על ידי ייפויי כוח הן הליך מקובל ולא פסול, ואין מדובר בקביעה ישנה שיש לבחון מחדש. תגובת האיגוד הרשמית תובא לכשתושג.

שי שני ליועץ המשפטי של האיגוד: "אני המום, מה קרה לך?"

לידיעה הראשונית על המכתב של יו"ר רמת השרון

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully