וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן והבה: "שמח שהבקעתי שער בכורה במשחק בכורה"

תהל אלון

6.5.2012 / 10:04

הבלם הצעיר של קרית שמונה קיבל הזדמנות בהרכב והצטיין בנתניה. בן שמעון יורחק משני המשחקים שנותרו לסיום העונה?

בקרית שמונה נרשמה שביעות רצון אחרי הניצחון אתמול (שבת) 1:3 על מכבי נתניה בביתה של האחרונה. אחרי התבוסה לסכנין במחזור ה-33 באלופה שמו לעצמם למטרה לסיים את העונה בצורה טובה ומאז רשמו שני ניצחונות.

בן והבה הצעיר, שהגיע בהשאלה מטוברוק בינואר (לקרית שמונה אופציה לרכוש את כרטיסו), פתח במקום סלאח חסארמה הפצוע וכבש את השער הראשון. לאחר הניצחון הוא אמר: "זה באמת ממש מרגש. אני שמח שיצא לי להבקיע גול בכורה במשחק בכורה, ושמח בכלל במועדון, כיף לי וטוב לי, קרית שמונה עבורי היא בית חיים ואני רוצה להמשיך פה עוד הרבה שנים. תמיד חולמים על משחק בכורה כזה. לא האמנתי שאבקיע, אבל קיוויתי למשחק טוב. אז גם ניצחנו, גם הייתי טוב וגם כבשתי שער בכורה. זה באמת מעבר לכל הציפיות שהיו לי לפני המשחק".

על השאלה האם הוא מרגיש קצת פספוס שההזדמנות שלו הגיעה רק עכשיו, אמר הבלם: "לא. אין פספוס כי רן ראה לנכון לתת לי עכשיו את ההזדמנות וכנראה שהיא הייתה צריכה להגיע אתמול. לקחתי אותה בשתי ידיים והשתדלתי להיות הכי טוב ולהוכיח שזה מגיע לי. אני מקבל את הכל באהבה. זה הזמן שרן ראה שאני בשל והוא החמיא לי על המשחק. מבחינתי זה הכל".

לגבי שני המשחקים האחרונים שנותרו עד לסיום העונה אמר והבה: "אנחנו ספורטאים. לא משנה לפני כמה זמן זכינו בתואר ואם העונה נגמרה עבורנו או לא, אנחנו אוהבים לנצח כל הזמן ונשתדל לעשות את זה גם במחזורים האחרונים".

שחקני האלופה קיבלו יום חופשי וביום שני הם ישובו לאימונים לקראת המשחק הביתי באמצע השבוע מול מכבי חיפה.

בנושא אחר: מאמן הקבוצה רן בן שמעון שהורחק אמש מהמשחק סוחב עונש הרחקה על תנאי ולא מן הנמנע כי בית הדין יחליט כי את שני המשחקים שנותרו הוא יראה מהיציע.

צפו ב-1:3 של קרית שמונה על מכבי נתניה

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully