וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "האווירה השלילית סביב ראובן עטר פוגעת"

6.5.2012 / 10:00

שחקנים במכבי נתניה היו מי שתירצו את ההפסד לקרית שמונה ביחס לו זוכים המאמן וההנהלה. "עוד יתגעגעו לימים האלה"

במכבי נתניה הייתה אכזבה כפולה בסיום משחק ההפסד הביתי 3:1 בבית לקרית שמונה. בקבוצה הייתה ציפייה גדולה לניצחון במשחק והתמקמות במקום שמוביל לאירופה, במיוחד לאור העובדה שקרית שמונה כבר סיימה את העונה, אך בסופו של יום הקבוצה התרחקה מהכרטיס ותצטרך לנצח את שני המשחקים הנותרים בשביל לשמור על הסיכויים לכך.

מעבר לכך, קללות האוהדים לאורך המשחק לראובן עטר ולהנהלת הקבוצה בראשות קובי בלדב וגיל לב, נשמעו היטב ועל אף שריקות הבוז של חלק מיושבי היציע לכיוון המקללים, זה היה הנושא המדובר ביותר בחדר ההלבשה בסיום המשחק.

אחד השחקנים אמר בסיום: "בושה וחרפה כל מה שקורה כאן עם ראובן וההנהלה. אנחנו עושים הרבה יותר ממה שמצפים מאיתנו ובמקום להיות גאים תראה מה נהיה. האווירה השלילית הזאת סביב ראובן, קובי וגיל פוגעת בקבוצה. כל מילה בתקשורת על ראובן וחיפה הופכת את כל הקהל עליו ובונים תיאורית שנתניה כבר לא מעניינת אותו ומטריפים את הקהל. שיזכרו טוב את המצב הזה, הם עוד יתגעגעו לימים האלה שהקבוצה נאבקת על כרטיס לאירופה, במצב הכלכלי של המועדון זה הישג גדול, תראו מועדון במצב דומה כמו בית"ר ירושלים ותבינו מה זה".

אחרי שיירגעו בנתניה, יתפנו בהנהלת המועדון להמשיך בחיפושים אחר מאמן מתאים לקבוצה. במועדון עדיין ישנה תקוה שאלישע לוי אכן ירצה את התפקיד אך יחד עם זאת לא ממתינים לו ובשבוע הקרוב צפויות שיחות עם מספר מאמנים נוספים , כאשר במועדון קיבלו בשבוע האחרון מספר הצעות למאמנים זרים אך בשלב זה רואים זאת כעדיפות אחרונה.

צפו במכבי נתניה מפסידה 3:1 לקרית שמונה

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully