וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל: "אם לא בית"ר ירושלים, אני מעדיף לצאת לחו"ל"

6.5.2012 / 9:45

קובי מויאל התייחס לעתידו ולישראליות אחרות שמעוניינות בו. אלי כהן: "לא ניתן לקבל מזרים איכויות כמו של דריו פרננדס"

בבית"ר ירושלים לא ממש יודעים איך להתנהל בתקופה האחרונה. מצד אחד הניצחון על הפועל פתח תקוה אתמול היה השמיני ברציפות של הקבוצה – השוואת השיא העונתי שקבעה עירוני קרית שמונה – אך מצד שני המועדון עדיין שרוי תחת חוסר ודאות לקראת העונה הבאה. היו"ר, איציק קורנפיין, שחזר בסוף השבוע מחו"ל, ימשיך היום את ההכנות לקראת העונה הבאה, אך לא נראה שהוא יקבל החלטות משמעותיות ללא הבהרות חד משמעיות מצד הבעלים ארקדי גאידמק בנוגע לתמיכה שלו בעונה הבאה.

מעבר לכך, בפני קורנפיין ישנן בעיות תפעוליות מיידיות. הקבוצה עדיין חייבת לשחקנים פרמיות עבור חודש מארס ותתקשה לשלם את משכורות חודש אפריל. שמונה ניצחונות רצופים משתקפים בכמות כסף גדולה שיש לשלם לשחקנים, ובמקביל בית"ר סובלת מתשלומים שנדחים על ידי הספונסר המשני "מחסני מטבחים" שבעצמו נמצא בקשיים כספיים וספק גדול אם בכלל יוכל להעביר את חצי מיליון השקלים שעדיין צריכים לעבור לקופת בית"ר. כמו כן, כבר עתה ברור כי ההתקשרות עם של הספונסר בית"ר לא תימשך בעונה הבאה.

גם מומי דהאן ואלדן שוקלים שלא להמשיך את ההתקשרות עם בית"ר וקורנפיין נמצא בבעיה היות וספונסרים וחסויות היו המשענת הגדולה של המועדון בשנה האחרונה כאשר היו"ר הצליח לגייס תמיכה של יותר מארבעה מיליון שקל, יותר מכל קבוצה אחרת בליגת העל.

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין. ברני ארדוב
עוד קיץ של עבודה קשה בדרך. קורנפיין/ברני ארדוב

כאב ראש נוסף צפוי לקורנפיין בגזרת השחקנים. עמית בן שושן, שי חדד, דן אייבנדר ותומר בן יוסף מסיימים חוזים והיו"ר יצטרך להיפגש איתם בנוגע חוזים חדשים. מעבר לכך, לקבוצה יש אופציה על דריו פרננדס וערן לוי וגם איתם היו"ר צריך לשבת ולהגיע להבנות כספיות. בנוסף, במועדון יצטרכו למצוא תקציב לשחקני רכש במקום העוזבים, כשכבר כעת ברור שסטיבן כהן ולאונרדו פאסוס לא ימשיכו, בעוד אנדריי פיליאבסקי יחזור למכבי חיפה.

ברשימת השחקנים בהם אלי כהן מעוניין נמצאים דני פרדה, משה אבוטבול ותומר סוויסה. בבית"ר כבר קיבלו איתותים ממכבי חיפה כי הירוקים ישמחו לסייע ולהשאיל לקבוצה מהבירה שחקנים אותם ראובן עטר לא ירצה בסגל שלו. ההערכה היא שגם בקיץ הקרוב תתבצע עסקה בין שני המועדונים במסגרתה יעבור לפחות שחקן אחד משמעותי מבית"ר לחיפה. על הפרק נמצאים קובי מויאל ואריאל הרוש.

מויאל עצמו נשאל בסיום המשחק על עתידו ואמר:"אני לא יודע מה יהיה איתי, יש לי חוזה לעוד שנה בבית"ר. המועדון הזה הוא הבית שלי ואני אוהב אותו יותר מכל דבר אחר. אני אתן לסוכנים שלי לעשות את העבודה ואמשיך לשחק ולעשות את הכי טוב בשביל הקבוצה שלי".

הקשר הוסיף "קבוצות יכולות לבנות עלי, אבל כרגע יש לי חוזה בבית"ר. צריך לסיים את העונה ולראות מה אנחנו עושים. גם לרצון שלי ולדעה שלי יש משקל. הרצון שלי זה להישאר בבית"ר ואם לא בית"ר - אני מעדיף לצאת לחו"ל. זו השאיפה והחלום שלי וזה גם שדרוג מקצועי וכלכלי".

קשר בית"ר ירושלים קובי מויאל חוגג שער. ברני ארדוב
"גם לרצון שלי יש משקל". מויאל/ברני ארדוב

אלי כהן הוסיף בסיום המשחק אתמול :"אני כל הזמן בקשר עם איציק קורנפיין והיינו בקשר גם בזמן החופשה שלו. בשלב הראשון אנחנו רוצים לסגור סופית מחנה אימון. אנחנו רוצים להשאיר מקסימום שחקנים בקבוצה ולא לעשות מכירה כללית. כשמגדלים דור כזה של שחקנים בבית"ר צריך לחשוב על תארים ואיך מחזירים את המועדון למקומו הטבעי, ולכן צריך להשאיר פה את השחקנים שישמשו כשלד לעונה הבאה".

כהן הוסיף: "יש פה שילוב של שחקני בית איכותיית כמו מויאל, איינבינדר, ריקן והרשימה לא נגמרת. יש גם שחקנים מנוסים ברמה גבוהה כמו דריו פרננדס שהיה מספר אחד על המגרש כבר מספר משחקים. את האיכויות שהוא מביא לא ניתן לקבל מזרים שמגיעים לישראל וזה מאוד משמעותי יהיה להשאיר אותו כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully