וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ה-NL גאה להגיש

יוהאן סנטנה ניצח אחרי 20 חודשים, המטס גברו 3:4 על אריזונה. ערב מצוין גם לכריס קאפואנו, ג'יו גונזאלס ומארק בהרלי

שנה ושמונה חודשים. זה הזמן שבו הסיי יאנג לשעבר יוהאן סנטנה לא השיג ניצחון. המגיש הנפלא, שהיה פצוע לאורך תקופה ארוכה, סופסוף החליף ספרה בטור הניצחונות שלו הלילה (בין שבת לראשון), כשהמטס נעזרו בשבע וחמישה שלו וגברו 3:4 על אריזונה. ערב מוצלח עבר גם על כריס קאפואנו מהדודג'רס, שמלב שבעה ושבעה בלי אף ריצת חובה, הכניס שניים בדאבל ועם הניצחון הרביעי שלו העונה הוביל ל-1:5 על הקאבס.

עוד ב-NL: ג'יו גונזאלס המשיך להוכיח שהוא אחד הטריידים הגדולים של הפגרה ועם שבעה ושבעה ביטל את פילדלפיה בדרך ל-1:7 של וושינגטון המעולה. ג'ייסון וורת' סיפק הומראן של שלוש ריצות. המגיש הבא ברשימה הוא מדיסון בומגארנר, שעם שבעה וחמישה והכנסת רץ אחת, עצר את הנפילה של סן פרנסיסקו והוביל 2:5 על מילווקי. שישה ושליש עם שבעה חישמולים של ג'יימס מקדונלד הספיקו לפיטסבורג ל-2:3 על סינסינטי והמגיש האחרון ברשימה להיום, מארק בהרלי, נתן משחק שלם עם חמש חבטות בלבד ב-1:4 של מיאמי על סן דייגו. צ'יפר ג'ונס השווה שיא קריירה של חמש הכנסות רצים והתגבר על שני הומראנים של וילין רוסאריו מקולורדו, אטלנטה ניצחה 9:13 פרוע. ג'יימי מוייר לא הצליח לרשום ניצחון, למרות שהוחלף ביתרון. הוא הרשה חמש ריצות בחמישה אינינגים. גראנד סלאם ראשון בקריירה לכריס ג'ונסון נתן 2:8 ליוסטון על סנט לואיס.

ב-AL: בוסטון ממשיכה להתבזות בבית. הפעם ארון קוק, שרק חזר מפציעה, עלה עבורה לראשונה על הגבעה, אבל הוא נפצע שוב, לא הוחלף וחטף בראש מבולטימור, ששמה שבע ריצות בשלישי בדרך ל-2:8 קליל. מאזן הבית של בוסטון עומד על 9:4, ג'ייסון האמל שוב ניצח עם שישה ושני שליש ושמונה סטרייקאאוטים. מלבד הניצחון שלהם, האוריולס גם נהנו מהפסדים של היאנקיז וטמפה ביי. הפסים נפלו בקנזס סיטי, שם פליפה פאולינו חזר מרשימת הפצועים, נתן שישה ושישה והוביל ל-1:5. הרייז הלכו עם אוקלנד 12 אינינגים עד שהומראן של ג'וני גומז נתן לאייז 3:4.

מקס שרצר היה מצוין בדטרויט עם שבעה ותשעה, אבל חוזה ולורדה, שלא שבר כלל בעונה שעברה, שבר בפעם השנייה העונה והרשה לאדם דאן הומראן של שתי ריצות בתשיעי, שנתן לוויט סוקס 2:3 בעיר המכוניות. אדריאן בלטרה נכנס לפינץ' היט באינינג ה-11 ושלח בומבה של שלוש ריצות שנתנה לטקסס 2:5 על קליבלנד. קינג פליקס הרננדז הכיש תשעה משחקני מינסוטה ואיפשר לסיאטל לנצח 0:7. ולסיום, בלוס אנג'לס סופסוף עשו את הדבר המתבקש והושיבו את אלברט פוחולס על הספסל. לפחות בתווך הקצר זה עבד, כי סי. ג'יי. וילסון רשם שמונה ותשעה והמלאכים ניצחו את טורונטו 2:6.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully