וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "אם רמה"ש לא תארח בבית, לא יהיו משחקים"

6.5.2012 / 7:06

איציק לוזון נגד האפשרות שבאר שבע תתארח במגרש אחר. מעבי: "יום שלישי בעכו? על החיים ועל המוות". סיני יישאר?

"אין שום סיכוי שיקרה מצב שבו רמת השרון לא תארח בבית. המשטרה יכולה להגביל קהל, לא לסגור מגרש. היא עדיין לא שופט או ריבון, רק צו שיפוטי יכול לשנות את זה. ברגע שהם קיבלו רישיון עסק, אין להם שום סיכוי למנוע אירוח משחק. אם צריך, ניקח אותם לבית משפט. היועצת המשפטית שלי יודעת את העבודה. אם רמת השרון לא תשחק בבית, לא יהיו משחקים בכלל. אני לא רוצה לשחק בעכו, אז מה?". כך הגיב חבר הנהלת מכבי פתח תקוה, איציק לוזון, על הפרסום אתמול (שבת) לפיו המשטרה שוקלת שלא לאשר את המגרש ברמת השרון לקראת משחק התחתית ביום שלישי מול הפועל באר שבע. בקבוצה טוענים כי במידה ותתקבל החלטה להעתיק את המשחק למגרש אחר, הם יפנו לבית המשפט כדי למנוע זאת. פתח תקוה אמורה להתארח בעכו ביום שלישי ובשבת היא תארח את רמת השרון במחזור האחרון.

במשחק הניצחון אתמול על הפועל ראשון לציון נכח יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שהקפיד לא לגשת למתחם חדר ההלבשה בסיום המשחק. עמוס לוזון לא נכח באיצטדיון וצפה במשחק בטלוויזיה.

"ידענו שאנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים, עכשיו יש לנו משחק קשה מאוד בעכו וצריך להתרכז בו", אמר המגן טל מעבי. "הייתה לנו מחצית ראשונה לא טובה, אבל במשחקים כאלה חשובה רק התוצאה. במחצית ידענו שבאר שבע בפיגור, הבנו את זה מהקהל. במשחק אתה פחות מתייחס לזה. אנחנו שמחים שהם איבדו נקודות ונקווה לעשות את הבלתי ייאמן. כשאתה מנצח, דברים קורים לטובתך. כשאתה מפסיד, שום דבר לא יעזור לך. מה יהיה ביום שלישי? על החיים ועל המוות. נקווה למעידה של באר שבע ואז אולי נישאר".

שי מימון הוסיף: "אין ספק שהכל נפתח מחדש, אנחנו צריכים להמשיך לעשות את העבודה שלנו. זה עדיין לא תלוי בנו, אבל צריך לעשות את החלק שלנו. היינו מודעים לתוצאה בוסרמיל לפי התגובות של הקהל. סיני טפטף לנו במחצית שאנחנו לא נראים טוב, ולקחנו את זה לתשומת לבנו. יהיה משחק לא קל בעכו, ראינו את זה היום. הם ניצחו בבאר שבע וזה מעלה את רמת המודעות למשחק. נקווה גם לתוצאות טובות מהמגרשים האחרים. יש קצת התרגשות ופרפרים לפני כל משחק, נסתדר עם זה".

ארגון השחקנים יתערב בעניין המשכורות?

בסיום המשחק טען משה סיני כי הוא לא קיבל פניה רשמית מהפועל עכו. יחד עם זאת, מקורבים למועדון פנו אליו כדי לשמוע האם הוא מעוניין לאמן. סיני יישאר בקבוצה אם ישאיר אותה בליגה, אבל אם הקבוצה תרד הוא יחליט בעצמו האם לעזוב. לפחות עד יום רביעי, סיני לא מתכוון לנהל משא ומתן עם עכו, במיוחד על רקע העובדה שהקבוצה ייפגשו בשלישי.

בסיום הוטחה ביקורת חריפה מאוד כלפי השופט איתן שמואלביץ'. "בושה וחרפה שהוא בכלל שופט כדורגל. אם אנחנו מפסידים ויורדים ליגה, אנחנו תובעים אותו", אמרו בקבוצה. "אם היינו מפסידים, היו אומרים שאנחנו בכיינים. זאת הייתה שערוריית שיפוט. דווקא אחרי שניצחנו עדיף לומר את זה". בקבוצה כיוונו את הדברים בעיקר כלפי פנדל שלטענתם לא נשרק על טל בן חיים.

בעניין אחר: פרשת המשכורות עדיין מעוררת עניין גדול בקרב השחקנים. שחקנים בקבוצה שקלו לערב את ארגון השחקנים, אבל אריה אלטר כבר שוחח עם אנשי הקבוצה והבין שמשכורות חודש מרץ ישולמו בתחילת השבוע. בשבוע הבא יוגש לשחקנים "גמר חשבון", וחלקם יוזמנו לפגישות כדי לקבל גם את משכורות חודש אפריל.

משה סיני: "כל העולם נגדנו, אז ברור שאין אווירה טובה"

מכבי פ"ת ניצחה את הפועל ראשל"צ 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully