וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק ג'יטר: "אי אפשר באמת להחליף את מו ריברה"

4.5.2012 / 20:00

היאנקיז החלו לעכל את הפציעה הקשה של הקלוזר, שקרע את הרצועה. ג'ירארדי: "אם רוצים פלייאוף, נצטרך להתגבר"

האם הקריירה המופלאה של מריאנו ריברה הגיע לקיצה בליל אמש (בין חמישי לשישי), על מסלול האזהרה של אצטדיון קאופמן בקנזס סיטי? לצערו של עולם הבייסבול כולו, התשובה בהחלט עלולה להיות "כן".

במהלך אימון חבטות פשוט ושגרתי לפני משחקם של היאנקיז מול הרויאלס, התרוצץ ריברה באאוטפילד, כמו שהוא עושה לפני כל משחק, במטרה לשמור על כושר. חבטה של ג'ייסון ניקס שלחה אותו לרדוף אחרי הכדור ובמעבר מהדשא למסלול האזהרה, מו דרך לא טוב ועיקם את הברך. הוא מיד התפתל על הרצפה בכאבים, כשחברי קבוצתו הקרובים אליו קוראים במהרה לצוות הרפואי. אלכס רודריגז, שעמד מאחורי ניקס באזור החבטות, נראה ממלמל: "אוי אלוהים, אוי אלוהים" והמאמן ג'ו ג'ירארדי מיהר להגיע גם הוא למקום בו שכב ריברה.

הקלוזר, שמוביל את רשימת כל הזמנים עם 608 שמירות מוצלחות, הורד מהמגרש על גבי מכונית קטנה, כשהוא יושב על אלונקה ורודריגז אמר: "קשה לי אפילו לדבר על זה. ברמה האישית, מו משמעותי לכולנו בכל כך הרבה מובנים. כמובן שיש לו חשיבות על המגרש, עם הנוכחות שלו על הגבעה. בשורה התחתונה, אנחנו ניו יורק יאנקיז ואף אחד לא ירגיש רע עבורנו".

ריברה עצמו, מוצף דמעות וראשו מורכן, הצליח רק לומר: "בנקודה זו, אני לא יודע מה יהיה איתי. נצטרך להתמודד עם המצב". הקפטן והשורטסטופ דרק ג'יטר ההמום, הוסיף: "מו הוא חלק מהותי מהקבוצה על ומחוץ למגרש, הוא ייחסר לנו, אין דרך אחרת לנסח את זה. אי אפשר להחליף אותו. מישהו אחר יכול לעשות את העבודה שלו, אבל אי אפשר באמת להחליף אותו".

ריברה בן ה-42 נלקח מיד לבדיקות בבבית החולים של אוניברסיטת קנזס, שם נערך לו צילום MRI. תחילה עוד קיוו ביאנקיז שמדובר רק בברך שהסתובבה, אולם ראש צוות הרפואה של הרויאלס וינסנט קיי, בישר להם את החדשות הרעות, קרע ברצועה הצולבת.

המאמן ג'ירארדי אמר: "זה רע, אין ספק. לא בשביל זה הגענו לקנזס סיטי, אבל קבוצות טובות יודעות להתגבר על דברים. אם אנחנו רוצים לשחק באוקטובר, נצטרך להתגבר על זה". ג'ירארדי גם דחה את הטענות של גורמים מסוימים על העובדה שריברה רדף אחרי כדורים: "אתה יכול ליפול גם במדרגות". בניו יורק עוד מקווים שבדיקה שנייה תניב נס כלשהו, אבל ריברה מעדיף בינתיים להישאר עם הקבוצה.

לא ברור אם ריברה, בגילו המתקדם, יוכל לחזור לשחק בכלל. העונה הוא כבר בטוח לא יעלה על הגבעה והיאנקיז צריכים לחשוב על מחליף לאחת העמדות הכי לחוצות בבייסבול. דייויד רוברטסון הוא המועמד המוביל ובינתיים ריברה כבר נשמע כמי שהחל להשלים עם המציאות: "אם זה היה צריך לקרות, לפחות זה קרה בזמן שעשיתי את מה שאני הכי אוהב, לשחק בייסבול".

ריברה קרע את הרצועה, היאנקיז הפסידו

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully