וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: עכשיו רק אפשר להצטער

4.5.2012 / 17:56

כפר סבא איבדה יותר מדי נקודות בדרך כדי שהיא תוכל לכעוס על ההפסד לקטמון. וגם: איך הצמרת בצפון הפסידה לתחתית?

התוצאה: מ.ס. בועיינה – איחוד בני מג'דל כרום 8:4

הקרב האדיר על המקום הראשון במחוז צפון א' של ליגה ב' הוכרע, ואיחוד בני מג'דל כרום, שפיגרה בנקודה ערב המחזור האחרון אחרי צעירי ביר מכסור, עשתה את מה שמוטל עליה, ובגדול. אלא ש-0:1 קטן של ביר מכסור על הפועל שפרעם בחוץ סידר לה את המקום הראשון, כשבאסל בושנק השיג את שער הניצחון היקר תשע דקות לסיום. לצערה הרב, מג'דל כרום מסיימת את העונה הארוכה הזו במקום השני, כשהיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהפלייאוף, אבל היא בהחלט יכולה לזקוף לעצמה לא מעט רגעים יפים העונה. ומי זוכר שרק לפני שנה הקבוצה הזו נאבקה בתחתית והבטיחה את ההישארות שלה רק במחזורים האחרונים.

המאכזבת: בית"ר כפר סבא

זה נכון שבית"ר כפר סבא לא הייתה תלויה בעצמה לפני המחזור האחרון, אבל בסופו של דבר ניצחון היה עושה עבורה את העבודה, ולצערה הרב מכבי יבנה היא זו שחגגה בסיום. חיים סירוטקין מקנח עונה טובה מאוד, אבל עם האוכל בא התיאבון, ופתאום כפר סבא יכולה לראות את עצמה כקבוצה המאוכזבת, אם כי היום היא הייתה יותר מאכזבת. מול קטמון חסרת היומרות היא ספגה שער עשרים דקות לסיום באצטדיון לויטה, והשער הזה כבר שיבש את התוכניות. גם ההרחקה עשרים דקות מהפתיחה של בני שרקט לא ממש תרמה, וכעת כפר סבא יכולה רק להצטער על מקומות אחרים ורבים שבהם היא איבדה נקודות העונה, כמו למשל העובדה שמול בני אילת כפר סבא איבדה העונה חמש נקודות.

הכוכב: ליאור מיכאלוב (הפועל רמת ישראל)

לא שהמשחק בין רמת ישראל לא.ס. חולון קבע משהו למישהו, אבל ליאור מיכאלוב ניצל את הבמה במחזור האחד לפני אחרון של ליגה ג' כדי להשתולל עם חמישה שערים ב-7:12 הלא יאומן שקיבלנו במגרש של צעירי יפו. רמת ישראל הייתה עד לא מזמן במירוץ על העלייה, אבל נדחקה לאחור בשבועות האחרונים. מיכאלוב שיחגוג עוד חמישה ימים יום הולדת 30 סידר לעצמו מתנה גדולה, ומי יודע, אולי בעונה הבאה הוא יזכה לשחק בקבוצה גדולה יותר. מיכאלוב כבר שבר העונה שיא קטן, כשהרשית תשע פעמים מול ברית ספורט מעוף (1:19 הייתה התוצאה), ויחד עם החמישייה מהיום הוא עומד על לא פחות מ-41 שערים. מה שבטוח, בקרב על מלכות השערים מול בן דיין מקרית שלום, הוא צפוי לנצח, אלא אם משהו נדיר יקרה בשבוע הבא.

ההפתעה: מוליכות ליגה א' צפון מפסידות

זה נכון שלעירוני טבריה לא היה על מה לשחק. גם העובדה שאחת ההפתעות הנעימות של הליגה הבטיחה את המקום השני במחוז צפון של ליגה א' לא השאירה לטבריה יותר מדי שאפתנות, אבל ההפסד שלה למכבי טמרה, שנאבקה על החיים שלה וניצחה 0:1, נחשב להפתעה של המחזור. שער בודד של ואשדי אבו יונס סידר שלוש נקודות לטמרה, שבסופו של דבר צנחה לליגה ב' בעקבות העובדה שגם יריבתה לתחתית הפועל חדרה השיגה ניצחון. חדרה עשתה את זה לא פחות ולא יותר מול אסי גלבוע, אלופת המחוז שכבר כמה שבועות הורידה את הרגל מהגז וממתינה בדריכות למשחק הפלייאוף. היא רק יכולה לקוות ששם היא תיתן את הכל.

האירוע: המתח בתחתית ליגה א' דרום

איזו דרמה קיבלנו בתחתית ליגה א' היום. הקרב הגדול היה בין השקמה לעירוני נתיבות, ובשני המשחקים של שתי הקבוצות הללו קיבלנו שערים מכריעים בדקות האחרונות. ערב המחזור האחרון לשתיהן היה אותו מספר נקודות ולהשקמה היה שער יתרון בהפרש השערים. השקמה, שפיגרה אחרי יתר קבוצות הליגה כל העונה, הגיעה למשחק ביתי מול בני אילת וכבר הובילה 2:3 עם שער יקר של פיני מתנה בדקה ה-83, אבל אילת דאגה להוריד אותה ליגה עם שער שוויון דרמטי של אדר זינו בדקה ה-92. במשחק המקביל, נתיבות אירחה את הפועל כפר שלם ופיגרה 2:1 עד הדקה ה-80. אלא שערן זגר הבקיע את השער הדרמטי הראשון עשר דקות לסיום. במצב העניינים הנוכחי, זה הספיק לנתיבות כדי לשרוד, אבל עידו בוכובזה לא לקח סיכונים וכבש את שער הניצחון בדקה ה-94, מה שמשאיר את נתיבות בליגה. כעת השקמה תצטרך לחפש את הדרך שלה בחזרה לליגה א' בעונה הבאה.

המאמן: חגי קול (עירוני מודיעין)

איזה מאבק היה העונה לעירוני מודיעין על העלייה לליגה ב'. הקבוצה הצנועה נלחמה במשך כל העונה על המקום הראשון עם בית"ר גבעת זאב, ובסופו של דבר הצליחה היום לסגור את הסיפור עם 0:4 גדול בחוץ על עירוני גדרה. נעם מזרחי ויוני זכריה כבשו צמדים כל אחד, וגבעת זאב יכולה רק להצטער על כך שניצחון דחוק שלה 0:1 על בני אלסאלם רהט לא הספיק לה. את מודיעין הוביל העונה חגי קול, שעבר בין השאר בין הפועל ירושלים, עירוני בית שמש וגבעת זאב עצמה, שראוי לכל המחמאות האפשריות.

לתגובות: orenko999@walla.co.il

מכבי יבנה עלתה למשחקי הפלייאוף

ליגה א' בוואלה! ספורט

לאתר דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully