וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - קרית שמונה: "אוי ואבוי לנו אם לא ננצח"

בקופסה מייחסים חשיבות רבה למשחק (ש', 17:00): "הראש שלהם בקיץ". האלופה ויתרה על בית מלון, סגל חסר לבן שמעון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* במפגש הביתי היחיד של נתניה עם קרית שמונה העונה היא נוצחה 1:0.

* בשני המפגשים שנערכו בקרית שמונה ניצחה נתניה בליגה ובגביע.

* בכל המשחקים בהם נתניה מנצחת את קרית שמונה יש מכנה משותף אחד - אחמד סבע מבקיע.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

בעקבות ההפסד בבלומפילד למכבי תל אביב ביום שני האחרון במכבי בנתניה יודעים שהפסד בשבת לקרית שמונה ירחיק אותם משמעותית מכרטיס לאירופה. המאמן ראובן עטר הרביץ מוטיבציה בשחקניו והסביר להם את החשיבות של המשחק עבורם אישית ועבור המועדון. מי שיחזור להרכב יהיה קובי דג'אני שהיה מוצהב נגד מכבי תל אביב.

אחד השחקנים אמר לקראת המשחק: "קרית שמונה עם הראש כבר בקיץ ואם לא ננצל את זה אז אוי ואבוי לנו. כמה שהם ירצו להיות מקצוענים אפילו רן בן שמעון אמר שקשה להוריד אותם לקרקע והם מנסים לגמור בכמה שיותר כבוד את העונה. אנחנו צריכים לטרוף את הדשא ולנצח אחרת לא מגיע לנו הכרטיס לאירופה".

עירוני קרית שמונה:

האלופה תצא מחר לנתניה לעוד משחק לפרוטוקול בלבד, ותנסה להשיג ניצחון נוסף מול הצהובים שנלחמים על כרטיס הכניסה לאירופה. קרית שמונה, כאמור, תשחק בעיקר בשביל להמשיך לשמור על הכבוד שלה ולהוסיף טעם מתוק של ניצחונות אחרונים. בניגוד לכל העונה, שחקני הקבוצה לא יצאו לבית מלון יום לפני על מנת להתכונן אלא יגיעו ביום המשחק לאצטדיון ובזאת בעצם מתבטאת הישורת האחרונה לגמרי של העונה הנוכחית.

בפן המקצועי, לרן בן שמעון יחסרו לא מעט שחקנים כאשר סלאח חסארמה וליאור לוי ייעדרו בשל פציעות ובנוסף גם השוער דני עמוס ייאלץ לראות את המשחק ביציע בשל פציעה בברך, מה שנותן למאמן הזדמנות נוספת לבחון את השחקנים הצעירים שנמצאים בעמדות אלו. שחקן אחר שיחזור לסגל הוא הבלם איתן טיבי שנעדר כחודש בשל פציעה.

שחקנים בקרית שמונה אמרו: "אנחנו יודעים שהמשחק חשוב לקבוצות הצמרת שנאבקות על המקום באירופה לכן אנחנו לא מתכוונים להקל בו ראש לרגע, בנוסף כמו שאנחנו תמיד אומרים שקריית שמונה היא האלופה ולכן היא חייבת להוכיח כל פעם מחדש עד כמה היא ראויה לתואר הזה, שחקנים מקצועיים יודעים וצריכים לנצח גם כשהמשחק לא חורץ עבורם גורלות".

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: חן עזרא

השם שלו מוזכר כל יום בנוגע למעבר למכבי חיפה. בנתניה מדברים על זה, בחיפה מדברים על זה וצריך לראות כמה זה ישפיע על השחקן שעדיין צריך לדבוק במטרות של נתניה, גם אם זה יכלול כרטיס לאירופה על חשבון קבוצתו הבאה.

עירוני קרית שמונה: אדריאן רוצ'ט

למרות אווירת סוף העונה השוררת בקרית שמונה, הקפטן הצעיר יצטרך לדעת להמשיך להלהיב את חבריו גם במחזורים האחרונים שנותרו ולמשוך קדימה את הקבוצה. מעבר לכך, מול הצהובים של עטר הוא יצטרך להנהיג את הקישור בחוכמה ולנסות לפתח את משחקה השוטף של האלופה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס (בן בנימין), קובי דג'אני, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, שיר צדק, בן והבה (איתן טיבי), דושאן מאטוביץ, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו (רביד גזל), אדריאן רוצ'ט, דויד סולארי, שמעון אבוחצירא, ברק בדש (אחמד עאבד).

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully