וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל עכו: בחירת המאמן תחכה

המארחת תבטיח הישארות מול עכו (ש', 20:00)? ברקת ורחמים ידונו בנושא המאמן בשבוע הבא. גם היריבה רוצה לטפל בעניין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מאז מרץ 2008, לא הושג תיקו בין הקבוצות בכל המגרשים בהם שיחקו.

* ואיזה מרוצים האוהדים: מאז אותו משחק, לפחות אחת הקבוצות הבקיעה שני שערים במשחק.

* באר שבע ניצחה את עכו בשלושה משחקים בלבד מתוך 11 המפגשים האחרונים בוסרמיל. אפילו בעכו יש לה מאזן טוב יותר: ארבעה ניצחונות בתשעה משחקים.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

בדיוק כמו בשבוע שעבר, בהפועל באר שבע עדיין לא חוגגים את ההישארות בליגה, אבל ניצחון מחר ומעידה של מכבי פתח תקוה יפתחו את ההכנות לעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המועמדים המובילים של ברקת הם אלישע לוי ואלי כהן, אם כי גם מוטי איווניר הוזכר כמועמד. באר שבע תשחק מחר מול הפועל עכו, וברקת עשויה לפנות למאמנה לאחר המשחק. ברקת ורחמים צפויים להיפגש בתחילת השבוע הבא בנוגע לעניין המאמן. הבעלים נכנסה לחדר ההלבשה כדי לשוחח עם השחקנים, ושוב הבהירה: "שום דבר עדיין לא נגמר, תישארו מרוכזים עד הסוף. פער של שש נקודות זה טוב, אבל לא מספיק כדי להישאר בליגה. תמשיכו להפגין רצינות", אמרה להם.

ריאן אדלי יעלה בעמדת המגן הימני וההרכב יהיה זהה לזה שניצח את ראשון לציון. אביתר אילוז הפצוע לא יהיה בסגל. דובב גבאי יתופקד כשחקן כנף מתחת לעידו אקסברד. במועדון מעריכים שלפחות 7,000 אוהדים יגיעו למשחק. "אי אפשר לאכזב את הקהל במשחק כזה", אמרו שם. אם באר שבע תישאר מחר בליגה, אוהדי הקבוצה יישארו באיצטדיון ויערכו באזור חגיגות ספונטניות.

הפועל עכו:

בהפועל עכו כבר ממתינים בקוצר רוח לסיומה של העונה. אחרי שבשבוע שעבר הקבוצה הבטיחה רשמית את הישארותה בליגה, בעכו ירד משמעותית הלחץ, וראשי המועדון נמצאים כבר עם הראש לעונה הבאה. בינתיים אלי כהן ינצל את המשחקים האחרונים כדי לשלב כמה שאפשר את השחקנים שלא זוכים בדרך כלל להזדמנויות.

מי שאמור לקבל הזדמנות הוא לוהאב כיאל, שהגיע לקבוצה בינואר ויפתח כמגן ימני על חשבונו של רועי לוי. יובל שבתאי יפתח בצד שמאל של ההגנה במקום אלירן דנין. בקישור האחורי שגיב כהן ומשה מישאלוב ישתפו פעולה, ומקדימה יעלו גיא דיין ונבוישה מרינקוביץ'. סטפן שצ'פוביץ' אמור לחזור להרכב. עם סיום המתח בתחתית, צפוי היושב ראש ציון וייצמן לפנות באופן רשמי למשה סיני, המועמד הבכיר של עכו לאחר סירובו של אורי מלמיליאן, ולהציע לו לחתום.

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: ריאן אדלי

האם הפועל באר שבע גילתה מחדש את הבלם/קשר/מגן היהודי-אמריקאי שלה? האם היא הצליחה להתגבר לאחר שנים של תסכול על הבעיה בעמדת המגן הימני? האם סוף סוף נוכל לראות מגן קבוע שחורש את אגף ימין בלי סוף? התשובה היא לא. אבל אם זה עוזר לה להישאר בליגה, דיינו.

הפועל עכו: לוהאב כיאל

לוהאב כיאל הגיע להפועל עכו בחלון ההעברות של ינואר, אבל זכה לשחק בשני משחקים בלבד, שניהם רק בחודש מרץ. הקשר שהגיע מאשדוד ויתופקד כמגן ימני יצטרך לנצל את ההזדמנות כדי להוכיח לראשי הקבוצה שאפשר לבנות עליו לעונה הבאה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד לויטה; ראיין אדלי, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה; ויליאם סוארס, ננאד קיסו, דיא סבע, יוסי שבחון, דובב גבאי; עידו אקסברד.

הפועל עכו: דודו גורש, לוהאב כיאל, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, יובל שבתאי, שגיב כהן, משה מישאלוב, גיא דיין, נבוישה מרינקוביץ', ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully