וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דני פרדה ומשה אבוטבול על הכוונת

4.5.2012 / 12:22

בבירה מתכוננים לעזיבה של סטיבן כהן שנפצע באימון וגמר את העונה, ומויאל. איינבינדר: "מקווה להישאר". נעים מחמיא לאלי כהן

בבית"ר ירושלים עדיין מחכים לתשובות מארקדי גאידמק בנוגע לתמיכתו בקבוצה בעונה הבאה, אך בינתיים המאמן אלי כהן, שאמר שירצה לפחות לשמור על הסגל כפי שהוא, מתכונן לסיטואציה בה חלק מהשחקנים יעזבו לחו"ל או לחילופין לכך שהקבוצה תיאלץ למכור לפחות שחקן בכיר אחד על מנת להעמיד תקציב ראוי לעונה הבאה.

בבית"ר מעריכים כי סטיבן כהן יממש את אחת האופציות שיש לו בחו"ל וכמעט בוודאות לא ימשיך. אגב, היום נפצע כהן באימון ונראה שלא ישוב לשחק עוד העונה. מי שסומן כשחקן שעשוי להחליף אותו הוא קשרה של מכבי פתח תקוה, דני פרדה. בבית"ר כבר גיששו אצל נציגי השחקן, ופנייה מסודרת למכבי פתח תקוה צפויה במידה והקבוצה תרד סופית לליגה הלאומית. יש לציין כי סוכנו של השחקן, דודו דהאן, משוכנע כי הקשר ייצא לאירופה בתום העונה ולא ישחק בישראל.

מעבר לכהן, בבית"ר לוקחים בחשבון עזיבה אפשרית של קובי מויאל או דן איינבינדר, ולכן כהן סימן גם את משה אבוטבול כמועמד להגיע. קשרה של עירוני רמת השרון נותן עונה טובה מאוד וכבר בינואר האחרון זכה להצעה לחוזה ארוך טווח מעירוני קרית שמונה, אך הבעלים מאיר יצחקי סירב לשחררו. אבוטבול יהפוך לשחקן חופשי בתום העונה ולכן בית"ר תוכל לצרפו.

יחד עם זאת, בקבוצה עדיין לא עושים שום פעולה רצינית לקראת העונה הבאה עד שגאידמק ייתן את האות לגבי הסכום בו יתמוך ולכן כרגע אפילו מחנה האימונים לא נסגר ובמועדון משהים את סגירת הנושא עד אשר יתקבלו תשובות ברורות וחד משמעיות.

איינבינדר רוצה להישאר, יובל נעים מחמיא לאלי כהן

דן איינבנדר דיבר היום על עתידו: "אני הופך להיות שחקן חופשי בקיץ אחרי שעשיתי התקדמות גדולה אבל אני מקווה ומאמין שאיציק (קורנפיין) יחזור ויסדר את העניינים ובית"ר תהיה האופציה הראשונה והאחרונה. בית"ר זה הבית שלי, המקום שגדלתי בו ונתן לי את הבמה, כיף לי מאוד פה ותמיד העדיפות הראשונה תהיה לבית"ר. לא אלך בשביל הצעות קצת יותר גדולות או משהו דומה. גם בהיותי חייל באתי לקראת בית"ר וגם בשנה האחרונה זכיתי לחוזה נמוך ואני מאוד מקווה שגם בית"ר וגם איציק יהיו הוגנים איתי, נגיע להסכמה ואני אמשיך בבית"ר. אני שומע הרבה התעניינויות בחודשים האחרונים אך לא היה שום דבר קונקרנטי ואני גם לא מתעסק בזה".

"לא היה דם רע ביני לבין איציק קורנפיין", אמר הקשר הצעיר על הליך הבוררות. "הלכנו לבוררות ברוח טובה וכמו בכל בוררות נפסק מה שנפסק וקיבלנו את זה. אנחנו גם חושבים על העתיד, אני הופך לשחקן חופשי וצריך לחשוב על העתיד שלי. דמי השבחה יכולים לשלם עליי רק בארץ. עשיתי השנה התקדמות גדולה במספרים. אני לא יודע אם זה מספיק לחו"ל, מבחינת האופי אני חושב שיש לי הרבה דברים שיכולים לעזור לי להצליח במקומות אחרים - הרצינות שלי, החוסן המנטאלי, העובדה שאני אוהב לעבוד חזק והרבה. אני מאמין שהאופי שלי יכול לעזור לי להתרומם כמה שיותר גבוה".

מאמן הקבוצה לשעבר יובל נעים התראיין לרדיו ירושלים והחמיא בין היתר למחליפו בתפקיד, אלי כהן, ואמר: "אני מאוד מעריך את מה שנעשה היום בבית"ר אבל צריך להיות הוגנים ולזכור שאני לא הספקתי ליהנות מהשחקנים שהבאתי בינואר כולם יודעים איזה אנטי היה כלפי ערן לוי שרציתי להביא אותו. אף אחד לא רצה אותו במערכת ופיתאום הוא בורג חזק ורוצים להשאיר אותו עוד עונה. גם ההבאה של דריו פרננדס וחיים מגרלשווילי היו קצת לפני שהלכתי. אני לא מחפש תירוצים, בית"ר נראית הרבה יותר טוב, מנצחת ומביאה תוצאות ועם זה אי אפשר להתווכח. אלי כהן הוא הצלחה אדירה, אבל בואו ניקח דברים לאורך זמן ואז נראה לאן הקבוצה תגיע. אני מאחל לה את כל ההצלחה בעולם. אני מאמין שגם אם אני הייתי נשאר בקבוצה היינו נשארים בליגה".

יכול להיות שהדרך של אלי כהן מול שחקני בית"ר הייתה נכונה יותר והיה צריך להיות יותר נוקשה", הוסיף נעים. "אם תומר בן יוסף אומר שהוא נולד מחדש הוא צודק, כי אצלי הוא לא שיחק ועכשיו הוא כן משחק וזה בסדר גמור. אני לא עוקב אחרי מה ששחקנים אומרים ומבחירה גם לא רואה את בית"ר". על עתידו האישי אמר: "אחרי בית"ר קשה מאוד למאמן לקבל קבוצה מבחינת הרצון והאנרגיות שצריך להביא".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully