וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל פ"ת: סטיבן כהן סיים את העונה

אליחן או דיאמנט יפתחו, בית"ר תנסה להשוות את שיא הניצחונות של קרית שמונה (ש', 17:30, ספ'2). צרפתי, לוזון ושן ייעדרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*הכחולים ניצחו בטדי שניים מתוך שלושת המשחקים האחרונים בפעם האחרונה פתח תקוה ניצחה 0:2 במשחק ללא קהל. על הקווים שלה עמד אז... יובל נעים.

* גם העונה פתח תקוה ניצחה את בית"ר בחוץ, היה זה באצטדיון רמת גן, שם אירחה בית"ר בתחילת העונה ונוצחה 2:1
.

*תיקו אחד בלבד נרשם בין הקבוצות ב-11 המשחקים האחרונים בהם בית"ר אירחה.

*לעומת 20 תוצאות תיקו מ-44 משחקי בית של פתח תקוה, בטדי בדרך כלל מושגת הכרעה: רק עשרה משחקים מתוך 43 בהיסטוריה הסתיימו בשוויון.

* ניצחון מחר יהיה השמיני ברציפות עבור בית"ר והיא תשבור את השיא העונתי של קרית שמונה. השיא של בית"ר הוא תשעה ניצחות רצופים אותם צברה בעונת 1996/7.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בקבוצה מתייחסים ברצינות רבה למשחק מחר נגד הפועל פתח תקוה, מכיוון שבמועדון רוצים לשבור את השיא העונתי של קרית שמונה ולהגיע לשמונה ניצחונות רצופים. המאמן אלי כהן אף עצר אתמול את האימון ואמר לשחקנים כי "מי שלא במוטיבציה גבוהה ומחויב שיגיד לי ואני אחסוך לו את המשחק הזה. אני רוצה רצינות עד הסוף, זאת זכות להיות במצב הזה".

קשר הקבוצה סטיבן כהן נפצע הבוקר באימון הקבוצה כאשר כדור פגע בפניו. השחקן פונה לבית החולים שנמצא בסמוך לבית וגן, שם הוא ערך בדיקות ונמצא שהוא סובל משבר ולמעשה סיים את העונה. מי שצפוי להחליפו בחלק הקדמי הוא צחי אליחן או לירון דיאמנט.

אוהדי בית"ר ירושלים החליטו לצאת בקמפיין נגד קיום משחקי הקבוצה בשבת. קבוצה גדולה של אוהדים מתכוונת לבצע מספר מהלכים כדי שבעונה הבאה משחקי בית"ר יתקיימו או בצאת השבת או בימי ראשון או שני. היום מספר אוהדים הגיעו לבית וגן וביקשו משחקני הקבוצה לתמוך בהם במהלך זה. האוהדים מתכוונים לבצע את כל מה שנדרש אל מול ההתאחדות וצ'רלטון שהרצון הזה יבוא לידי ביטוי בעונה הבאה.

הפועל פתח תקוה:

אם עד עכשיו שמרה הפועל פתח תקוה על רוח הספורטיביות בזכות שחקני המפתח שלה, כעת יהיה לה קשה להתמודד מול בית"ר ירושלים בטדי, עם הרכב שכולל לא מעט שחקנים שימשיכו איתה בעונה הבאה לליגה הלאומית. גיא צרפתי ויניב לוזון לא יטלו חלק במשחק. צרפתי עשה מאמצים כדי לשחק בדרבי, אבל הוא זקוק למנוחה של שבועיים לפחות כדי להתגבר על דלקת במשפעה. לוזון נפצע בדרבי ומתח את רצועה. גם אייל שן פצוע ולא אמור ליטול חלק במשחק. אסף בן מוחה מורחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, וגילי לנדאו יצטרך לתמרן לא מעט עם השחקנים הצעירים שלו. צרפתי, בו מעונייניות באר שבע ורמת השרון, ממשיך לעודד את השחקנים וכמו לנדאו, מבקש לשמור על ספורטיביות למרות היעדרות שחקני המפתח.

שניר דורי עשוי לפתוח בין הקרובות, כשפביאן סטולר יחזור להרכב על חשבון בן מוחה. אוראל אדרי, ארמון בן נעים ואור פישביין צפויים לפתוח בהרכב. "זאת הזדמנות לצעירים שלנו להוכיח שהם ראויים לשחק בעונה הבאה", אמרו במועדון. המאמן ניסן יחזקאל יחתום רשמית על חוזה לעונה הבאה בשבוע הבא.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: ערן לוי

בית"ר די נרדמה בשני המשחקים האחרונים בחלק הקדמי, פרט לערן לוי שכל המצבים של הקבוצה מגיעים דרכו. גם מחר משחק ההתקפה של בית"ר יקום או ייפול על המוטיבציה של החלוץ.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי

שוער הפועל פתח תקוה אמור להיות אחד משחקני המפתח של הקבוצה בעונה הבאה. דורי נחשב לכישרון גדול, אבל לא הצליח לממש את עצמו עד כה בעיקר בשל העובדה שבמועדון בחרו להתחזק בשוערים זרים כמו אוסטין אג'ידה. כל הזמן הזה, דורי חיכה על הספסל ושתק מתוך ידיעה שיבוא יום והוא יהפוך לשוער הבכיר של הקבוצה. בעונה הבאה זה יקרה רק בליגה הלאומית, אבל זאת נקודת התחלה טובה לשוער בית צעיר שרוצה לפתח את עצמו מחדש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פילאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דן איינבינדר, דריו פרננדס, אבי ריקן, צחי אליחן (לירון דיאמנט), ערן לוי.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי (אוסטין אג'ידה); לורן בן ארי, דניאל אדו, פביאן סטולר, אורי כהן; ג'ונתן אסוס, שחר בלילטי, אוראל אדרי, ארמון בן נעים; אור פישביין, דומיניק וואסי.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully