וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יעקב הלל עשוי להחליף את זאב זלצר

האדומים מצאו עוד דרך לחסוך כסף? זלצר, האחראי על מחלקת הנוער, הודיע שיעזוב, הלל עשוי למלא שני תפקידים במקביל

חוסר הוודאות בהפועל תל אביב נותן את אותותיו: האחראי על מחלקת הנוער, זאביק זלצר, הודיע לראשי המועדון כי אינו מתכוון להמשיך בתפקידו בעונה הבאה. בעוד כשבועיים, עם תום העונה הנוכחית, הוא יעזוב את המועדון.

זלצר לא מוכן לפרט את הסיבות שבגינן החליט לעזוב, אך מקורבים לקבוצה אישרו כי ההחלטה התקבלה על רקע קיצוץ התקציב המשמעותי בעונה הבאה גם בקבוצה הבוגרת וגם במחלקת הנוער על ידי הבעלים אלי טביב.

"אומנם זו הייתה תקופה קצרה בהפועל תל אביב, אך נקשרתי מאוד למועדון", אמר היום זלצר. "לבי עם כולם, ואני מקווה שהפועל תדע עתיד טוב יותר והמועדון ישוב לימיו היפים".

מי שאמור להחליף את זלצר הוא יעקב הילל, המשמש היום כמנהל הקבוצה. הילל שימש בעבר כמנהל המקצועי של ראשון לציון והוא מעוניין לגלם את התפקיד לצד תפקידו הנוכחי במועדון, מה שיחסוך למועדון הבאת איש מקצוע נוסף.

בפגישה בין טביב למנכ"ל, עומר עצמוני, החליט הבעלים על קיצוצים נוספים בתוך המועדון. הבעלים ביקש מהמנכ"ל לקצץ בשכר של הצוות המקצועי לעונה הבאה ושל מאמני מחלקת הנוער, אך אין מדובר במאמן ניצן שירזי, שרק לאחרונה חתם על חוזה לשנתיים במועדון. בנוסף, החליט הבעלים גם לקצץ בעלויות בנוגע להוצאות השחקנים בקבוצה, כמו החזרי דלק לנסיעות ארוכות לשחקנים המתגוררים רחוק מתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully