וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אלברט מי?

3.5.2012 / 13:05

בסנט לואיס ממשיכים לשכוח את הכוכב שעזב וניצחו 3:12 את פיטסבורג, בלטראן הכניס 7. ניצחון מטורף לאטלנטה על הפיליז

מלבד הנו היטר של ג'רד וויבר, התקיים הלילה (בין רביעי לחמישי) עוד סבב משחקים מלא ומרתק ב-MLB. קרלוס בלטראן סיפק משחק מפלצתי עבור סנט לואיס והמשיך להשכיח לאוהדי האלופה את עזיבתו של אלברט פוחולס. האאוטפילדר הוותיק, שהגיע העונה לקרדינלס, הכניס לא פחות משבעה רצים כולל שני הומראנים של שלוש ריצות והוביל את הציפורים ל-3:12 מוחץ על פיטסבורג. כל הריצות של הקרדינלס אגב, הושגו כבר בשלושת האינינגים הראשונים, כשאי. ג'יי. בארנט מזכיר לאוהדי הפייראטס את ימיו ביאנקיז, עם שניים ושני שליש ו-12 (!) ריצות חובה. לאנס לין האדיר עם ניצחון חמישי העונה, שישה ושני שליש עם שש הכשות ו-ERA של 1.60.

עוד ב-NL: אטלנטה ופילדלפיה סיפקו משחק מטורף, עד שהומראן של צ'יפר ג'ונס באינינג ה-11 נתן לברייבס 13:15 ענק. הפיליז עוד הובילו 0:6 מאחורי רוי האלאדיי, אבל הדוקטור המשיך את התקופה המהוססת שלו ובחמישה ושליש בלבד הרשה 12 חבטות ושמונה ריצות, בהחלט לא מספרים אופיניים עבורו. עוד אס שהתקשה הוא קלייטון קרשאו, שבשבעה ושליש נתן חמש ריצות והדודג'רס חטפו ווקאוף הומראן בן שלוש ריצות מג'ייסון ג'יאמבי קשישא, בדרך ל-5:8 של קולורדו. גם כריס ג'ונסון להט ועם שני הומראנים ושש הכנסות רצים הוביל את יוסטון ל-1:8 על המטס. ג'ף סופאן חזר למייג'ורס לראשונה מאז 2010 ובגיל 37 הרשים והוביל את סן דייגו ל-0:5 על מינסוטה.

ברייס הארפר הטריף את הקהל בוושינגטון ועם שלוש חבטות ומספר פעולות הגנה מרשימות הוביל את הנאשיונלס ל-4:5 על אריזונה. איאן דזמונד סיפק ווקאוף הומראן בן שתי ריצות. שיקגו קאבס גברה 1:3 על סינסינטי. המארלינס נהנו מהומראן של ג'אנקרלו סטנטון בעשירי כדי לעבור את סן פרנסיסקו 2:3.

ב-AL: בולטימור לא מוכנה לוותר על מקומה בצמרת והאוריולס לקחו את הסדרה מול היאנקיז עם ניצחון שני רצוף, 0:5. איבן נובה הפסיד אחרי 15 ניצחונות רצופים, ג'ייק אריאטה היה אדיר עם שמונה ותשעה. אוקלנד שוב ניצחה בפנווי, הפעם 2:4, כשברנדון מקארתי נותן שישה ושני שליש חזקים. ריקי רומרו קצר ניצחון רביעי העונה וטורונטו פירקה 5:11 את טקסס. אדווין אנקרנסיון עם הומראן תשיעי העונה. סינגל של כריס גץ בתשיעי נתן לקנזס סיטי 2:3 בדטרויט. ג'סטין ורלאנדר ניסה עם שמונה ושבעה, אבל לא זכה לתמיכה התקפית. ג'יימס שילדס אומנם הרשה צמד הומראנים לקייל סיגר מסיאטל, אבל גם ניפנף 11 וזכה בניצחון עבור טמפה ביי, 4:5. קליבלנד ניצחה 3:6 את הוויט סוקס.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully