וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דרקו טאסבסקי חתם לשנתיים

תהל אלון

3.5.2012 / 16:55

הקשר המקדוני ששיחק בלבסקי סופיה, נחת בישראל וחתם רשמית: "שמח להצטרף. שמעתי רבות על הקבוצה והניהול שלה"

בעירוני קרית שמונה ממשיכים להתכונן במרץ לפתיחת מוקדמות ליגת האלופות, והיום (חמישי) חתם רשמית בקבוצה קשר הרכש המקדוני דרקו טאסבסקי (27). השחקן שמייצג את נבחרת מקדוניה הגיע לישראל היום והספיק לחתום על ההסכם מול נציגי המועדון, אחרי שעבר בדיקות רפואיות.

טאסבקי הפך לרכש הראשון של הקבוצה לקראת העונה הבאה כשחתם לשנתיים, עם אופציה לשנתיים נוספות. "אני שמח להגיע למקום כמו קרית שמונה", אמר השחקן לאתר הרשמי של המועדון. שמעתי רבות על הקבוצה, על הניהול שלה, על האווירה הטובה ועל הרצון שלה להישאר בטופ של הכדורגל הישראלי. אעשה את הכל על מנת להצליח עם הקבוצה".

טאסבסקי שיחק בחמש העונות האחרונות בלבסקי סופיה הבולגרית, בשורותיה הוא הבקיע 20 שערים, ומסיים הקיץ את חוזהו. עוד לפני שהוא הגיע לבולגריה, שיחק טאסבסקי במשך שנתיים באוקראינה שאליה הגיע מורדאר סקופיה המקדונית.

הדרך של קרית שמונה במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה צפויה להיות קשה עד בלתי אפשרית. אלופת ישראל הטרייה לא צפויה לא מהיות מדורגת כלל בשלבי המוקדמות, כך עולה מבדיקת דירוג הקבוצות שהבטיחו או צפויות להבטיח השתתפות במוקדמות המפעל. המשמעות: בניגוד למכבי חיפה והפועל תל אביב המחזיקות בדירוג אופ"א גבוה ונהנו מהגרלות נוחות בשנים האחרונות, הקבוצה של איזי שרצקי עשויה לקבל יריבה חזקה מאוד ולסיים במהרה את העונה האירופית.

קרית שמונה תחל את דרכה בסיבוב המוקדמות השני של המפעל (17/18 ו-24/25 ביולי) בו ישחקו 17 קבוצות מדורגות ו-17 לא מדורגות. ל-13 קבוצות יש דירוג גבוה מקרית שמונה ובנוסף, גם לכל אלופה מפולין וסלובקיה דירוג גבוה יותר. גם דברצן ההונגרית, צסק"א סופיה הבולגרית ושריף המולדבית דירוג טוב בהרבה מקרית שמונה ואליפות של שתיים מהן תהפוך את הקבוצה הישראלית ללא מדורגת.

(עדכון ראשון: 10:59)

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully