וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגש כתב האישום, ג'קי בן זקן זומן לבית הדין

3.5.2012 / 10:05

האישום נגד בעלי אשדוד: ביזוי המערכת המשפטית וממלאי תפקידים. אפשרות: יורחק מהמגרשים או מתפקידים בהתאחדות

ההתאחדות לכדורגל הגישה היום (חמישי) רשמית כתב אישום נגד ג'קי בן זקן, שזומן לדיון (יתקיים כנראה ברביעי) בבית הדין המשמעתי. על פי כתב האישום, בן זקן יועמד לדין בגין עבירות על סעיפים 19 (כו) ו-19 (כט) ביזוי המערכת המשפטית וביזוי מוסדות וממלאי תפקידים בה, לאחר שהתבטא לכאורה בראיונות כנגד המוסד ובתי הדין. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בעלי מ.ס אשדוד יזומן לדיון משמעתי לאחר שבהתאחדות סברו כי ההתבטאויות של בן זקן "חצו קו אדום".

כזכור, אמש התבטאו גורמים בכירים בהתאחדות בצורה קשה נגד מי שעומד מאחורי הכוונה להקים את מנהלת הליגה. "הגיע הזמן שבן זקן ישלם את המחיר על דברים שהוא אומר. לא ייתכן שמי שרוצה לעמוד בראש ועדה שרוצה בין היתר לעצור את האלימות מסית בצורה קשה כנגד המוסד שהוא חלק ממנו", נאמר על בעלי אשדוד. בהתאחדות סיפרו אתמול כי מי שהגיש את כתב האישום הוא היועץ המשפטי, עו"ד משה אביבי. בן זקן סירב להגיב אתמול לדברים.

האפשרויות שעומדות בפני בית הדין הן רבות ומגוונות, אבל הן מתירות לו להסתפק בנזיפה, קנס כספי, או הרחקה ממספר משחקים. אפשרות אחרת שקיימת: הרחקה מתפקיד רשמי בהתאחדות. בן זקן לא מכהן בתפקיד כזה כרגע, אבל עשוי לכהן בתפקיד כזה בעתיד אם יקים גוף שיעבוד בשיתוף פעולה עם ההתאחדות. בהתאחדות ציינו כי רק בחודש פברואר הוטל על בן זקן עונש הרחקה משני משחקים בפועל ועוד שניים על תנאי למשך שנה, בעבירה של איום על שופט.

לידיעה הראשונית על הכוונה להגיש כתב אישום נגד ג'קי בן זקן

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully