וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אופיר: "עשינו עונה טובה, סימנו אותנו כיורדת בטוחה"

3.5.2012 / 7:30

קשר רמת השרון סיכם אחרי ההדחה בגביע. פייגנבוים זועם: "איך הפועל ת"א שיחקה בשבת בשלוש ואנחנו בראשון בערב?"

אכזבה גדולה מאוד הייתה בחדר ההלבשה של רמת השרון בסיום משחק ההפסד להפועל תל אביב בחצי גמר גביע המדינה (3:0). ראשי המועדון והצוות המקצועי טענו כי העובדה שהקבוצה שיחקה ביום ראשון בליגה עלתה להם ביוקר. שייע פייגנבוים אמר בסיום: "גם כך להפועל יש יתרון של סגל עדיף אז איך זה שהם משחקים ביום שבת בשעה שלוש ואנחנו ביום ראשון בערב שזה ממש יום שני? היו לנו שחקנים שעוד יממה יכולים היו להחלים מפציעות ושחקנים אחרים היו יכולים לעמוד בעומס ולא ליפול מהרגליים בהארכה".

גורם במועדון הוסיף על דבריו של פייגנבוים ואמר: "למדנו לקח, אם יהיה עוד פעם מצב כזה וההתאחדות לא תסדר את זה פשוט נעלה עם הנוער ואז הכדורגל ייראה כמו שהוא ייראה. אנחנו לא מכבי חיפה, יש לנו סגל קצר ולהחלטות הללו ישנה משמעות שמכריעה משחקים".

גם קשר הקבוצה יוסי אופיר ציין זאת בסיום ואמר: "דיברנו על זה שהמשחק עם בית"ר היה בעוכרינו. עלינו עם מכת פציעות ועומס לא קטן והיינו חייבים להבקיע במחצית הראשונה כשעוד היינו רעננים וטובים יותר. אם היינו עושים את זה, אני בטוח שהיינו מנצחים. לצערנו הרב זה לא מה שקרה ובהארכה הכל כבר היה אחרת כששחקנים נפלו מהרגליים והתוצאה בהתאם".

על העונה של רמת השרון אמר אופיר: "בסך הכל עשינו עונה טובה מאוד. בקיץ אנשים רשמו אותנו כיורדת בטוחה ואפילו לא היינו קרובים לזה. להיפך, עשינו עונה שברובה היינו בחלק העליון ואפילו היינו שווים פלייאוף עליון ופספסנו אותו בכמה משחקים לא טובים. רמת השרון תקעה השנה יתד בליגה העל. בונים את הקבוצה וכל המסביב בצורה נכונה ומקצועית ולהערכתי זה ימשיך ככה גם בשנים הבאות".

למרות שלמעשה סיימה רמת השרון את העונה, בקבוצה ציינו כי ישנו מענק מיקום של 200 אלף שקל עבור המקום התשיעי והם ידרבנו את השחקנים לסיים את העונה במיקום כמה שיותר גבוה: "אולי זה יכסה על הנזק שהמשטרה גרמה לנו נגד בית"ר, שם הפסדנו גם כסף וגם שילמנו מחיר בגביע". מעבר לכך, בשבוע הקרוב יישב מאיר יצחקי עם ברוך דגו בנסיון לסכם על חוזה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully