וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טרל סאגס לא ישחק ב-2012?

3.5.2012 / 20:11

הליינבקר של בולטימור, MVP ההגנה של הליגה ב-2011, סובל מקרע בגיד האכילס, והוא עלול להיות מושבת בשנה הקרובה

האם טרל סאגס סיים את העונה? הליינבקר המצוין של בולטימור רייבנס סובל מקרע בגיד האכילס והפציעה צפויה להשבית אותו למשך חודשים ארוכים. על פי גורמים שונים, ייתכן שהוא לא יוכל לשחק פוטבול ב-2012, אולם הקבוצה טרם ראתה את צילומי ה-MRI של הפציעה ולא הוציאה הודעה רשמית בנושא.

סאגס בן ה-30 הוא אחד מעמודי התווך בהגנה של הרייבנס. הוא נבחר ב-2003 על ידי בולטימור במקום העשירי בדראפט, והשנה הגיע עם הקבוצה לגמר ה-AFC, שם נוצחו על ידי ניו אינגלנד פטריוטס. עם זאת, ההדחה לא השפיעה על קולות הבוחרים, שזיכו אותו בתואר השחקן המצטיין של עונת 2011. הוא רשם 14 הפלות קוורטרבק, כפה שבע השמטות וחטף שני כדורים, ומיצב את עצמו שוב כאחד מטובי הליינבקרים של ה-NFL.

אם סאגס לא ישחק העונה, להגנת הרייבנס צפויים קשיים לא מעטים, מכיוון שעם הזדקנותו של ריי לואיס והפציעות הרבות של אד ריד, הוא נחשב לעמוד התווך בה. יחד עם זאת, השחקן עצמו בטוח שהוא יוכל לחזור תוך ארבעה עד שישה חודשים ולא תוך 11, הזמן הממוצע שלוקח לשחקני פוטבול להתגבר על פציעה כזו: "זה רק יהיה יותר כיף לרוץ מהמנהרה ולהוכיח לכולם שהם טעו", הוא אמר, "אף פעם לא נפצעתי בצורה קשה בעבר. לפעמים צריך לעבור משהו כזה כדי להשתפר".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully