וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'ונתן וילמה הושעה לשנה

2.5.2012 / 21:59

כמו מאמנו בניו אורלינס שון פייטון, הליינבקר המצוין נענש קשות על חלקו בפרשת "צייד הראשים". עוד שלושה שחקנים הושעו

העונשים הקשים ממשיכים ליפול על ניו אורלינס סיינטס, שהואשמה בניהול "צייד ראשים", במסגרתו חולקו לשחקני ההגנה סכומי כסף משתנים בתמורה לפציעת שחקנים יריבים.

אחרי שהצוות המקצועי והניהולי של הקדושים חטף עונשים חמורים וחסרי תקדים ובעיקר ההרחקה לעונה שלמה של המאמן שון פייטון, היום (רביעי) הגיע תורם של השחקנים המעורבים להיענש והגזר הדין היה חמור לא פחות.

את המכה הכי כואבת ספג הליינבקר המצוין של ניו אורלינס ג'ונתן וילמה, שממש כמו מאמנו, הורחק לכל העונה הקרובה. התאקל ההגנתי אנתוני הרגרוב (היום בגרין ביי), ספג השעייה משמונה משחקים, האנד ההגנתי של הסיינטס וויל סמית' יישב בחוץ ארבעה משחקים והליינבקר סקוט פוג'יטה (היום בקליבלנד) נענש בשלושה משחקים. כל העונשים כוללים אי תשלום לשחקנים בתקופת ההשעייה והארבעה כבר הודיעו כי יערערו. "תתכוננו למלחמה משפטית בזמן הקרוב בכמה חזיתות", אמר מקור בליגה.

לא הכל רע בליגה. במחווה יפה, טמפה ביי החתימה היום את התאקל ההגנתי לשעבר של מכללת ראטגרס אריק לגראנד, שנותר משותק לאחר פגיעה בעמוד השדרה. מאמן הבאקנירס החדש גרג שיאנו היה מאמנו של לגראנד במכללה והוא ראה את שחקנו נפצע בצורה מחרידה ב-16 באוקטובר 2010, במשחק מול הצבא.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully