וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שיעור מאלף מהמנג'ר

2.5.2012 / 11:00

באק שוואלטר הגיע ל-1,000 ניצחונות כמנג'ר אחרי 1:7 של בולטימור על היאנקיז. אוון לונגוריה בחוץ לתקופה ארוכה

לאחר 20 שנות אימון בליגה וקרוב ל-2,000 משחקים שניהל, המנג'ר הוותיק של בולטימור באק שוואלטר הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) לנקודת ציון יפה, עם ניצחון מספר 1,000. האוריולס, באופן סמלי, השיגו את נקודת הציון עבור המנג'ר שלהם עם 1:7 על היאנקיז, הקבוצה בה הוא נטל את המושכות לראשונה בקריירת האימון שלו, בין 1992 ל-1995. שוואלטר מחזיק בממוצע ניצחונות של 51 אחוזים והוא נודע לאורך השנים בתור מנג'ר שבונה קבוצות מבריקות, אך עוזב אותן רגע לפני ההצלחה, כאשר מלבד היאנקיז, כך היה גם בתקופותיו באריזונה ובטקסס. במשחק עצמו, בולטימור המצוינת, שממשיכה להפתיע את כולם בבית המזרח, השיגה ניצחון ראשון העונה על הפסים אחרי ארבעה הפסדים. בריאן מאטוס נתן שישה ושליש חזקים, פיל יוז עם ההפסד.

עוד ב-AL: דטרויט נהנתה מפתיחת הסדרה מול קנזס סיטי החלשה וניצחה בפעם השנייה בלבד בשמונה משחקים, 3:9, עם חמש ריצות כבר באינינג הראשון. ברט לאורי פינק את טורונטו עם ווקאוף הומראן וניצחון 7:8 על טקסס, שכבר הובילה 0:5 ואף השוותה באינינג האחרון. בוסטון עדיין לא מצליחה לעלות למאזן חיובי והלילה שמטה משחק ביתי מול אוקלנד, שניצחה בפנווי 3:5. ג'ארוד פארקר רשם שישה ושני שליש עם ארבע הכשות וריצת חובה בודדת, מה שנתן לו את הניצחון הראשון בקריירה. שיקגו וויט סוקס ניצחה 2:7 את קליבלנד והאיינג'לס גברו 0:4 על מינסוטה, ג'רום וויליאמס נתן הצגה והגיש משחק מלא עם שלוש חבטות בלבד ושישה חישמולים. אלברט פוחולס עם 0 מ-4.

הומראן שישי של מאט ג'ויס העונה הוביל את טמפה ביי הדוהרת לניצחון תשיעי בעשרה משחקים, 1:3 על סיאטל. יחד עם זאת, צמד חדשות רעות לרייז: הכוכב הגדול אוון לונגוריה, גלש במשחק אמש לבסיס השני והוא סובל מקרע חלקי ברצועה, שישבית אותו לתקופה של בין חודש לחודשיים. בנוסף, הבחירה מספר 1 שלהם בדראפט 2008, טים בקהאם, שמעולם לא שיחק במייג'ורס עדיין, הושעה ל-50 משחקים לאחר שנתפס על שימוש בחומרים אסורים.

ב-NL: ברייס הארפר נותר ללא חבטה בבכורה הביתית שלו ואריזונה ניצלה זאת כדי לנצח 1:5 בוושינגטון. משחק טוב של קול המלס ושתי ריצות באינינג השמיני הובילו את פילדלפיה המתאוששת ל-2:4 על אטלנטה. יוסטון הסתייעה בהומראנים של כריס סיינדר וג'ד לאורי כדי לגבור 3:6 על המטס. אדם ווינרייט סופסוף זכה בניצחון מרגש, הראשון שלו מאז 2010 ואחרי הפציעה הקשה וסנט לואיס גברה 7:10 מרתק על פיטסבורג. ווינרייט נתן שבעה ושישה עם ארבע ריצות, דייויד פריז הפציץ הומראן של שלוש ריצות.

טד לילי המשיך את פתיחת העונה החלומית שלו ועם שישה וארבעה שמר את ה-ERA שלו על 1.38 והחזיר את הדודג'רס למסלול הניצחונות עם 6:7 על קולורדו. מארק קוטסאי הוותיק הוכיח שכוחו עדיין במותניו ונכנס כפינץ' היטר כדי להעיף הומראן של שתי ריצות בשמיני ולהוביל את סן דייגו ל-0:2 על מילווקי. ריקי נולסקו, אחד היחידים שמתפקדים במיאמי בינתיים, ניצח בפעם השלישית העונה והוביל את המארלינס ל-1:2 על סן פרנסיסקו. נולסקו נתן שבע ושליש חזקים והתגבר על שמונה אינינגים מוצלחים של מאט קיין, שהפסיד. המשחק בין שיקגו קאבס לסינסינטי נדחה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully