וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דרוויש הכריש

1.5.2012 / 9:05

יו דרוויש סיפק עוד הופעה מוחצת ב-1:4 של טקסס בטורונטו. שלושה הומרים לריאן ברון בניצחון מילווקי, השעיה לדלמון יאנג

יו דרוויש על אמת. את זה הבינו חובבי הבייסבול כבר בפתיחת העונה, והלילה (בין שני לשלישי) הוא סיפק עוד הוכחה לעניין. המגיש היפני של טקסס רשם שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים ב-1:4 על טורונטו, וקצר את ניצחונו הרביעי העונה. קייל דרייבק היה מצוין מן העבר השני, עם שישה ושמונה, אבל גם שתי ריצות חובה שהביאו להפסד.

גם להירוקי קורודה מניו יורק יאנקיז היה ערב מצוין. קורודה רשם שבעה אינינגים וניצחון ב-1:2 של הפסים על בולטימור, כשהוא נעזר בהומראן בן שתי ריצות של אריק צ'אבז. דיוויד אורטיז ממשיך ביכולת הנפלאה שלו, ועם שני הומרים עזר לקליי בוכהולץ לנצח את אוקלנד 6:11. בוכהולץ היה טוב שישה אינינגים, אבל בשביעי קרה לו מה שקורה לו לא מעט, והוא חטף שש ריצות.

טמפה ביי עברה את סיאטל 2:3, לאחר סינגל של אליוט ג'ונסון באינינג ה-12. שמונה ותשעה לפליקס הרננדז, ששוב לא הצליח לרשום ניצחון. לוס אנג'לס איינג'לס חזרה הביתה וגברה על מינסוטה 3:4, בזכות הומראן של טוריי האנטר הלוהט. המשחק בין דטרויט למינסוטה נדחה, אולם החדשות מכיוון עיר המכוניות הן השעייתו של דלמון יאנג לשבעה משחקים בעקבות הקריאות האנטישמיות לעבר קבוצת יהודים בלילה שבין שישי לשבת.

מילווקי ניצחה בסן דייגו 3:8, כשריאן ברון הזכיר מדוע הוא ה-MVP של הליגה. ברון ירה לשלושה הומרים והכניס שישה רצים, כשהוא עוזר לרנדי וולף לרשום ניצחון. יוסטון עברה את ניו יורק מטס 3:4, מאט דאונס עם הומר וג'ורדן שייפר עם הריצה המנצחת באינינג השמיני. מאט קמפ ממשיך בכושר הטוב, אבל הומראן מספר 12 העונה לא עזר לו בהפסד הדודג'רס 6:2 בדנבר לקולורדו. אריזונה עברה במיאמי את המארלינס החלשים 9:5, פיטסבורג ניצחה באטלנטה 3:9 ופילדלפיה גברה על שיקגו קאבס 4:6.

  • עוד באותו נושא:
  • יו דרוויש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully