וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אלרואי כהן יועדף על פני לאלה בגביע

הקשר יחזור להרכב במקום החלוץ. שחקן בקבוצה: "זו הייתה יכולה להיות עונה מופלאה". חוסר ודאות לגבי מחנה האימון

הפועל תל אביב ערכה היום (שני) אימון נוסף לקראת משחק חצי גמר הגביע מול עירוני רמת השרון, שייערך ביום רביעי באצטדיון רמת גן. למרות חוסר הוודאות הניהולית והעתיד הכלכלי של המועדון בעקבות הודעת הבעלים, אלי טביב, על מכירת הקבוצה, בהפועל יעשו הכל בכדי לזכות בתואר נוסף ולהבטיח את ההשתתפות באירופה בעונה הבאה. "חשוב לסיים את העונה עם טעם מתוק בפה", אמר אחד השחקנים היום. "בלי הבלגן מסביב למועדון, זו הייתה יכולה להיות עוד עונה מופלאה כי מבחינת איכות אנחנו לא נופלים מאף קבוצה בליגה".

חרף הניצחון בליגה על בני סכנין (1:3), המאמן ניצן שירזי תרגל הרכב שכולל לפחות שני שינויים. החלוץ מהראן לאלה, שהמשיך להוכיח באימון שהוא בכושר מצוין, יפנה את מקומו לאלרואי כהן, שישחק על הכנף השמאלית. רועי גורדנה, שנעדר מול סכנין עקב צבירת כרטיסים צהובים, ישוב למרכז הקישור לצידו של שי אבוטבול. המשמעות היא ששירזי יחזור למערך של חמישה קשרים כשנוסא איגייבור יתופקד מתחת לעומר דמארי שישחק כחלוץ יחיד.

בקבוצה ממתינים כרגע לפגישה בין טביב למנכ"ל עומר עצמוני בכדי שהשניים ידנו על תקציב לעונה הבאה ולהכנות אליה. אם הקבוצה תעפיל לגמר הגביע, הסיכויים שתזכה בכרטיס לאירופה גבוהים מאוד ובשל כך תצטרך להקדים את מחנה האימון שלה בקיץ. בינתיים, מנהל הקבוצה יעקב הלל מחכה לתשובות מקבוצות בגרמניה לגבי משחקי אימון ועד שזה לא יקבל אישור על כך, לא יסגר מחנה אימון. מעבר לכך, מלבד שירזי, עדיין אין צוות מקצועי סגור לעונה הבאה. ייתכן ששירזי יבקש לערוך שינויים בצוות הקיים, אך הדברים קודם כל תלויים באישור גובה התקציב על ידי טביב.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully