וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר יצחקי: "איך רוצים שיהיה כאן כדורגל?"

30.4.2012 / 20:48

יו"ר רמת השרון זעם על כמות השוטרים והסדרנים שנאלצה הקבוצה להזמין למשחק מול בית"ר. בראל וליפנייה בספק לגביע

בעירוני רמת השרון לא לקחו קשה מדי את ההפסד לבית"ר ירושלים אמש (ראשון), אך בכל הנוגע לפן הכלכלי המועדון ספג מכה קשה. 150 שוטרים ו-125 סדרנים שנדרשו לשמור על הסדר עלו למועדון מעל 200 אלף שקל כאשר ההכנסות מהמשחק הסתכמו ב-30 אלף שקל בלבד.

יו"ר רמת השרון מאיר יצחקי זעם היום ואמר: "קבוצות בארץ מחכות למשחק נגד בית"ר לעשות הכנסה ועד שיש לי אפשרות להרוויח מכרטיסים 150-200 אלף שקל, אני מסיים את המשחק עם גירעון של 170 אלף. איך אפשר לקיים פה כדורגל במצב הזה, שיסבירו לי".

ברמת השרון זעמו על כל התנהלות המשטרה ואמרו: "הם הבריחו את אוהדי בית"ר. היו אמורים לבוא 3,000 ולהניב הכנסה של 200,000 שקל. איך יכול להיות שלחצי גמר גביע המדינה עם צפי של 35 אל צופים ביקשו 235 שוטרים ולמשחק שלנו נגד בית"ר עם מקסימום 4,000 איש הזמינו 150? מישהו צריך לפצות אותנו. זה בלתי אפשרי לקיים קבוצה בליגת העל שבמשחקים נגד הגדולות אנחנו מפסידים. המשטרה עושה מה שנראה לי, ההתאחדות שותקת ואנחנו מקבלים מכה כלכלית קשה ואין מי שיפצה פה. אולי השרה לבנת תיתן דעתה גם על הדברים האלה, שינוי בכדורגל מתחיל קודם כל מהדברים האלה ולא מבית הדין".

מעבר לנזק הכלכלי, ברמת השרון חוששים ממצבת הפציעות מהמשחק אתמול לקראת חצי גמר הגביע נגד הפועל תל אביב ביום רביעי, כאשר גל בראל, סביטי ליפנייה ואור אוסטווינד שנפצעו ויצאו בספק גדול למשחק ובמועדון עושים הכל על מנת להכשיר אותם. כ-3,000 אוהדים צפויים ללוות את רמת השרון לרמת גן בחצי הגמר.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully