וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: למי קראתם סיסי?

30.4.2012 / 0:14

סבאת'יה ניצח בפעם השלישית העונה, היאנקיז עברו את דטרויט עם 2:6. מאט גארזה הוביל את הקאבס ל-1:5 על הפיליז

דטרויט אומנם הגיעה לסדרת סוף השבוע ביאנקיז סטדיום כשהיא בכושר בינוני, אבל בשני המשחקים הראשונים בסדרה היא עשתה צרות לניו יורק וחלקה איתה ניצחונות. כל זה, עד שהיא נתקלה בסי. סי. סבאת'יה. למגיש המגודל של הפסים היה מנהג בעבר, לפתוח את העונה חלש ולהגביר קצב עם הזמן. העונה, נדמה שהוא ממש לא מתכנן שזה יקרה. נכון, ה-ERA לא מרשים ועומד על 4.58, אבל סבאת'יה כבר עם שלושה ניצחונות מול אפס הפסדים והלילה (ראשון) הוא נתן שמונה אינינגים חזקים, עם שמונה חישמולים, בדרך ל-2:6 וניצחון בסדרה. מקס שרצר, האיש שזרק במשחק 5 את היאנקיז מהפלייאוף האחרון, הפסיד להם לראשונה בקריירה, אחרי שלושה ניצחונות. הוא נתן רק ארבעה ושני שליש והוליך לא פחות משבעה חובטים. אנדרו ג'ונס וקרטיס גרנדרסון דאגו להומראנים למנצחים, פרינס פילדר למפסידים.

עוד ב-AL: גאווין פלויד כנראה התקנא בפרפקטו של חברו לקבוצה פיל האמבר ולקח נו היטר לאינינג השביעי. שם זה נגמר, אבל הוויט סוקס הצליחו להימנע מסוויפ ביתי ולנצח את הרד סוקס 1:4. ארווין סנטנה האומלל נתן שבעה לא רעים, אבל ספג הפסד חמישי העונה, כשקליבלנד גברה 0:4 על האיינג'לס. דרק לואו הפציץ עם שבעה ושני שליש בלי אף ריצה. אדווין אנקרנסיון חבט להומראן שלישי רצוף וטורונטו ניצחה 2:7 את סיאטל. וילסון בטמיט חבט לווקאוף הומראן של שלוש ריצות ובולטימור השלימה חמש ריצות באינינג התשיעי בדרך ל-2:5 על אוקלנד. מינסוטה ניצחה בקרב הנמושות 4:7 את קנזס סיטי. דייויד פרייס שוב הפציץ ועם שישה סטרייקאאוטים בשישה ושליש של עבודה הוביל את טמפה ביי ל-2:5 על טקסס. דרק הולנד נתן שבעה ושמונה, אבל גם את כל חמש הריצות.

ב-NL: זאק גריינקי היה מצוין עם שישה חזקים, אבל ג'ון אוקספורד כמעט הרס לו כשהסתבך באינינג התשיעי. למזלו, טיילר גרין מסנט לואיס נתפס באאוט האחרון כשניסה לגנוב את בסיס הבית והברוורס ניצחו 2:3. ג'יי ברוס חבט להומראן שביעי העונה, סינסינטי ניצחה 5:6 את יוסטון. וויד מיילי הצעיר היה מצוין ובשישה ושליש הכיש שישה בדרך ל-4:8 של אריזונה על מיאמי, אצלה ג'וש ג'ונסון המשיך ביכולת החלשה והפסיד משחק שלישי העונה, כשהוא טרם זוכה בניצחון. עוד מגיש שנתן הצגה הוא מאט גארזה, שעם שבעה ועשרה הוביל את שיקגו קאבס ל-1:5 על פילדלפיה. אטלנטה המצוינת ניצחה 3:4 את פיטסבורג.

ג'יימי מוייר קשישא קיווה להביא לקולורדו עוד ניצחון, אבל הסתפק בחמישה ושבעה, בהם הרשה ארבע ריצות. יוהאן סנטנה מהמטס היה מצוין עם שישה וחמישה, אבל שניהם לא זכו בהכרעה. המטס הובילו 0:4, ראו איך טוד הלטון משווה מגראנד סלאם בשמיני, עלו ליתרון בעשירי, ושוב חטפו שוויון מהומראן של קרלוס גונזאלס. באינינג ה-11, סינגל של אייק דייויס המושמץ הכניס את דייויד רייט והספיק לניצחון 5:6. מדיסון בומגארנר ניצח בפעם הרביעית ברציפות וסן פרנסיסקו עברה 1:4 את סן דייגו. אחת הסדרות המרתקות בליגה עד כה, הסתיימה בסוויפ של הדודג'רס הפנטסטים, שניצחו 0:2 את וושינגטון. כריס קפאונו סילק תשעה בשישה ושני שליש, ג'יו גונזאלס נתן שישה ושבעה, אבל רשם הפסד בכורה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully