וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוטו יקצץ 2.35 מיליון שקלים מהכספים להתאחדות

29.4.2012 / 14:54

בטוטו מייחסים את הקיצוץ לדחיית המחזור לפני שבוע בגלל האירועים האלימים. ההתאחדות: "אין כל הצדקה, על פי ההסכם"

בטוטו לא עברו לסדר היום בעקבות האירועים האלימים במשחק בין הפועל רמת גן ובני לוד, שגרמו לדחיית המחזור בליגת העל ובליגה הלאומית לפני שבוע. כזכור, לא מעט משחקים בוטלו באותו סוף השבוע ומהטוטו נמסר היום שלפי בדיקה שבוצעה באמצעות משרד רו"ח ירדני, גלפנד, אברמן ושות' עולה כי סך ההפסדים של הטוטו באותו מחזור היה כ-2.35 מיליון שקלים.

ראשי הטוטו שלחו היום (ראשון) מכתב להתאחדות לכדורגל בו ציינו שההחלטה על הדחייה התקבלה בהתאחדות באופן חד צדדי ובאופן שמפר את ההסכם השיווקי בין הגופים. כתוצאה מכך, החליטו בטוטו להפחית סכומים אלה מהכספים המועברים להתאחדות במסגרת ההסכם השיווקי כדי לפצות את הטוטו על נזקי הדחייה.

מנכ"ל הטוטו איציק לארי מסר: "האלימות במגרשי הכדורגל, ששיאה היה באירוע הקשה בסיום המשחק בין בני לוד להפועל ר"ג, גובה מחיר ספורטיבי, תדמיתי וכלכלי, מכל הגופים המעורבים בכדורגל הישראלי. אנו מקווים ,כי הקריאה הציבורית לשינוי, לצד העלות הכספית הגבוהה, יהוו תמריץ למיגור תופעת האלימות מהכדורגל הישראלי".

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "דחיית משחקי המחזור, לאור האירועים בוינטר, התקבלה לאחר פנייתה של שרת הספורט, ובתאום מלא עם יו"ר המועצה, צחי פישביין. לאור זאת, אין כל הצדקת להפחתת ולו שקל אחד מההקצבות שמועברות להתאחדות, על פי ההסכם".

הטוטו איים לבטל את ההסכם השיווקי, בהתאחדות טוענים שזה בלתי אפשרי

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully