וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן לאלה: "שום דבר לא ישבור אותי"

חלוץ הפועל ת"א כבש נגד סכנין וזכה למחמאות: "אני נותן הכל בשביל הקבוצה למרות שאני לא מקבל שכר". השחקנים בלחץ

הניצחון על בני סכנין אתמול (שבת) בבלומפילד והחזרה הזמנית למקום השני, לא ממש הביאו שקט להפועל תל אביב וחוסר הוודאות אחרי ההודעה של המועדון אלי טביב שבכוונתו למכור את הקבוצה, עדיין משפיע. למרות שזה לא נראה כך על כר הדשא בבלומפילד, בסביבת השחקנים קיים לחץ גדול ואחרי שיחות ביניהם נראה כי הם הבינו שלא כדאי להם לחכות ושהם ינסו למצות אופציות של עזיבה לאירופה או לקבוצות אחרות בארץ.

על פי מקורבים למועדון, אם הפועל לא תימכר, טביב ינסה למכור בקיץ את כל השחקנים המשמעותיים בסגל והקבוצה תצטרך להיבנות מחדש על טהרת שחקנים צעירים. "אף אחד לא יודע מה יקרה איתו בעונה הבאה", אמר אחד השחקנים. "יש לחץ לקראת העונה הבאה וכולם מחכים לתשובות".

בכל אופן, כרגע אין התקדמות בסוגיית רכישת המועדון וקשה לראות מצב בו טביב יקבל הצעה הגבוהה מ-10 מיליון שקל. אם לא תהיה הצעה שכזו, הבעלים לא ימכור. אגב טביב, הבעלים לא הגיע למשחק אתמול.

טועמה: "רוצה שתהיה ודאות במועדון"

מי שקיבל אתמול מחמאות על היכולת שלו היה מהראן לאלה, שכבש את השער הראשון במשחק. לאלה אמר היום: "שום דבר לא ישבור אותי. אני מקצוען ואעשה הכל בשביל הקבוצה. אני מקווה לסיים את העונה עם הגביע בשביל המועדון ובשביל האוהדים, למרות שאני לא מקבל כרגע שכר".

"אני מאוד מקווה שאו שיבוא רוכש כמה שיותר מהר, או שטביב יחליט להעמיד קבוצה טובה שתתמודד על כל התארים ושתיאבק עד הסוף", אמר סלים טועמה לאחר המשחק. "ההישארות שלי תלויה קודם כל באלי טביב. אם הוא ירצה אותי בקבוצה אני אשאר ואם לא אז לא. כרגע, אני לא יודע מה יהיה בשנה הבאה אבל אני מתרכז במה שקורה השנה. אם אני אצטרך למצוא קבוצה אחרת זו לא בעיה, אבל הפועל תל אביב מאוד יקרה לי ואני מקווה שאו שאלי יעזוב או שיתנו לו לעבוד".

טועמה הוסיף: "צריך להסתכל על טובת המועדון. אני קורא בתקשורת שכולם רוצים לעזוב, גם כאלה שיש להם חוזים. אני לא יודע מה יהיה. יכול להיות שהרבה שחקנים יעזבו ושיהיה קשה מאוד להעמיד קבוצה טובה בעונה הבאה. כרגע אנחנו נאבקים על אירופה וכולם רוצים להגיע לשם, אבל אני לא יודע אם נוכל להתמודד שם בכבוד ולהגיע להישגים שהפועל רגילה להם באירופה. אני רוצה שתהיה ודאות במועדון".

הקשר הוותיק התייחס גם לסרטון שפורסם ובו נראית אשתו של טביב, דנה אשכנזי, כשהיא אומרת לאוהדים שהיא תפרק את הקבוצה: "ראיתי את הסרטון של דנה אשכנזי והיה לי קשה לראות את הדברים, אבל אני מעדיף לא להיכנס לדברים האלה. התפקיד שלנו כשחקנים זה לשחק ולהתרכז בכדורגל, בחצי גמר הגמר ובשאר המשחקים שנשארו לנו. לא בדברים כאלה".

טועמה סיכם: "נגד סכנין היה משחק לא קל ועכשיו אנחנו מתרכזים בחצי גמר הגביע נגד רמת השרון ביום רביעי. הקהל לא היה מרוכז במשחק, אבל עודד וכיף לראות את זה. עכשיו נתנתק מהליגה ונתרכז בגביע. כולם חושבים שאנחנו מזלזלים ברמת השרון, אבל אני לא זוכר שניצחנו אותם השנה. מחכה לנו משחק מאוד קשה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully