וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד סולארי: "עם תואר האליפות מגיעה אחריות גדולה"

תהל אלון

29.4.2012 / 9:51

בקרית שמונה היו מרוצים מההתאוששות מהתבוסה לסכנין הניצחון על אשדוד. סולארי: "הפעם הגענו מרוכזים וראו את זה"

בעירוני קרית שמונה התעוררו לבוקר עם אווירה מחויכת במיוחד לאחר הניצחון 0:1 אמש (שבת) על מ.ס אשדוד. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה והיה שקול, אבל פריצה מצוינת של אלעד גבאי ובישול שלו לשמעון אבוחצירא, הספיקו בשביל ניצחון לעיני כ-500 אוהדים שהגיעו לאצטדיון המקומי.
בקרית שמונה היו מרוצים מהניצחון בעיקר בשל העובדה שלמרות ההתפרקות במחזור הקודם נגד בני סכנין, הקבוצה הצליחה להוכיח שזאת הייתה מעידה חד פעמית ולמרות שאין מטרה מיוחדת למשחקים שנותרו, הערך הספורטיבי יגבר על אווירת סוף העונה.

מאמן הקבוצה רן בן שמעון אמר לאחר המשחק: "העבודה בתור מאמן מאד קשה מהרגע שלקחנו את האליפות. אין למועדון הזה ניסיון עבר עם אליפות ולכן ההכנה לכל משחק אחרי התואר היא אחרת. אבל אני גאה בשחקנים שלי. הם עושים עבודה מדהימה ומגלים בגרות".

דויד סולארי סיכם: "זה היה משחק קשה עבורנו. אשדוד היא קבוצה קשה וחזקה. ניסינו לא לחזור על הטעויות שעשינו מול בני סכנין. אני חושב שהפעם הגענו מרוכזים ומוכנים יותר וראו את זה".

הארגנטינאי המשיך: "אני חושב שעם התואר אלופה מגיעה גם אחריות גדולה. אנחנו צריכים להוכיח שבוע אחר שבוע ולהראות למה אנחנו האלופים. נכון שבמחזור הקודם מול בני סכנין לא היינו מפוקסים, אבל זה שייך לעבר ובכל המשחקים שנותרו אנחנו מתכוונים להגיע על מנת לקחת את הנקודות ולנצח".

לילך אסולין: "לא התרגשתי, עשיתי הכנה טובה"

היסטוריה נוספת הייתה במשחק כאשר לראשונה השופטת לילך אסולין ניהלה משחק בליגת העל ואמרה בסיום: "לא התרגשתי כי עשיתי הכנה מנטלית טובה מאד למשחק בזכות העזרה של הוועדה המקצועית, ההתייחסות של האוהדים, השחקנים והמאמנים היא מקצועית ומלאת הערכה כלפי וזה משמח מאוד".

מעבר לכך שררה אמש שמחה נוספת במועדון הצפוני לאחר שקבוצת הנוער בניצוחו של עוזר המאמן ברק בכר, שמונה לתפקיד על מנת להציל את הנוער מירידה, גברה על הפועל באר שבע 0:2 והבטיחה כמעט באופן סופי את ההישארות.

שחקני הקבוצה קיבלו יומיים חופש וביום שלישי ישובו לאימונים על מנת להחל בהכנות לקראת משחק חוץ הבא של הקבוצה מול מכבי נתניה.

בנוסף בקבוצה נמשכים המאמצים לצרף שני שחקנים זרים בעמדת החלוץ וכן קשר מרכזי, כאשר גילי לנדאו צופה בלא מעט דיסקים של שחקנים שעומדים על הפרק ובקבוצה מקווים כי כבר בתקופה הקרובה יוכלו לסגור את הנושא.

צפו בקרית שמונה מנצחת 0:1 את אשדוד

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully