וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי: "מכבי פ"ת במצב קשה. לא רצינו להוריד אותם"

29.4.2012 / 8:54

קשר הפועל פ"ת שמחוזר על ידי רמה"ש ובאר שבע: "אם יהיה רוכש, אשב איתו. אם השלד יישאר, נוכל לחזור לליגת העל"

בהפועל פתח תקוה מתכוונים לשבת מיד עם סיום העונה עם מספר שחקנים בכירים, כדי לנסות ולהגיע עימם להסדר בנוגע לעונה הבאה. במועדון יודעים שיוכלו להשיג תקציב מינימום גם ללא עזרת משקיע, אבל רוצים להגדיל מעט את התקציב כדי להשאיר מספר שחקנים בכירים, כמו אייל שן, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון ואולי גם גיא צרפתי. כבר עכשיו ידוע ששניר דורי יקבל את אפודת השוער הראשון בעונה הבאה. אוסטין אג'ידה ופביאן סטולר יעזבו.

"אף אחד בקבוצה לא אמר שאנחנו רוצים להוריד את מכבי פ"ת איתנו. בטח לא השחקנים, ולא שמעתי גורם רשמי בהנהלה שאומר את זה", אמר הבוקר צרפתי אחרי ההפסד בדרבי. "מטבע הדברים, יש יריבות גדולה בדרבי ומה שרצינו זה להחזיר לאוהדים שלנו שליוו אותנו לאורך כל השנה, וזה מה שמאכזב. אם יהיה דרבי בלאומית? לפי איך שזה נראה כרגע, מכבי במצב מאוד קשה אבל אני לא רוצה לדבר עליהם. אני חושב שמה שעשינו השנה היה להחזיר את המועדון למקום שהוא ראוי לו בכל הקשור לאמות של הגינות וספורטיביות. היום מדברים רק דברים טובים על הפועל פתח תקוה. אני מקווה שעם מה שעשינו השנה, יבנו קבוצה טובה לעונה הבאה כדי לעלות, גם כי חבל שאצטדיון כזה יישאר מיותם".

כפי שפורסם ביום שישי, הפועל באר שבע ועירוני רמת השרון מעוניינות בשחקן. באר שבע תפנה אליו אם אכן תישאר בליגה. "אני יכול לומר בוודאות - אם יהיה רוכש שייקח את הקבוצה, אהיה מהשחקנים הראשונים שיישבו איתו. זה מועדון טוב ואני מחובר אליו. יש הרבה שחקנים שרוצים לבוא ולשחק היום בקבוצה. במצב כזה, הרבה שחקנים בכירים ירצו להישאר". על השלד שנשאר כרגע בקבוצה אמר הקשר: "אין לי ספק שנשאר כאן שלד שיכול להתמודד על עליה לליגת העל כבר בעונה הבאה. יש כאן הרבה שחקנים צעירים ששולבו העונה בקבוצה, וגם לא מעט שחקני בית. אם השלד הזה יישאר, נרוץ חזק מאוד יחד עם הקהל ונוכל לעלות בקלות.ועם הקהל שלנו כאן בבית, הפועל פתח תקוה יכולה לחזור בקלות לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully