וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בובי סימן עוד וי

29.4.2012 / 8:21

הופעה טובה של ג'ון לסטר העניקה לבובי ולנטיין והרד סוקס ניצחון שישי ברציפות, 0:1 על שיקגו. בכורה טובה לברייס הארפר

רק לפני שבוע נשמעו קריאות בוז רמות בפנוויי פארק לבובי ולנטיין, מאמן בוסטון רד סוקס. הגרביים הובסו 15:9 על ידי ניו יורק יאנקיז, ונראה היה שהמאמן חי על זמן שאול. אבל אז הגיעה סדרת משחקים במערב התיכון, והמאמן יכול לחזור לחייך. הופעה חזקה של ג'ון לסטר, שהגיש שבעה אינינגים וסילק בסטרייקאאוט שבעה חובטים, עזרה לרד סוקס לנצח 0:1, השישי ברציפות שלהם. בוסטון יצאה, לראשונה העונה, ממאזן שלילי ועומדת כעת על עשרה ניצחונות ועשרה הפסדים.

בארלינגטון רשם קולבי לואיס את ניצחונו השלישי העונה ב-2:7 של טקסס על טמפה ביי. הפתיחה של 5:16 שווה לפתיחה הטובה בהיסטוריה של הריינג'רס, לואיס סיים עם שישה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים. ביאנקי סטדיום, דטרויט לא שמטה הפעם יתרון וגברה על ניו יורק יאנקיז 5:7. הומר שביעי העונה למיגל קבררה.

דני הארן הגיש שמונה אינינגים חזקים עם שבעה סטרייקאאוטים, הסתייע בהומר שני של טוריי האנטר בשני ערבים, וגדע רצף חמישה הפסדים ללוס אנג'לס איינג'לס ב-1:2 בקליבלנד. ערב גדול של כריס דיוויס, עם שלוש חבטות, ארבע הכנסות רצים והומראן, עזר לבולטימור להביס 1:10 את אוקלנד. ברנדון מורו מטורונטו סילק תשעה חובטים של סיאטל בשישה אינינגים וגבר על האקסית 0:7, אדווין אנקרנסיון עם גראנד סלאם במשחק הזה. המפגש בין מינסוטה לקנזס סיטי נדחה.

ב-NL, הבכורה המדוברת של ברייס הארפר הגיעה. הפרוספקט המבטיח של וושינגטון עלה לשחק מול לוס אנג'לס דודג'רס ורשם משחק טוב יחסית של חבטה, הולכה ונקודת הקרבה, אבל הנשיונאלס שמטו באינינג התשיעי יתרון 1:3, ובעשירי העניש אותם מאט קמפ עם הומר מנצח - 3:4 ללוס אנג'לס. עוד משחק ענק מבית היוצר של סטיבן שטראסבורג, שרשם שבעה ותשעה. שבעה ושישה לצ'אד בילינגסלי בצד השני.

אחרי יום שישי זו אמנם לא הייתה מסיבה באותו קנה מידה, אבל הפעם המטס חגגו בקולורדו 5:7 על הרוקיז, בסיוע הומראן רביעי העונה של לוקאס דודה. טים לינסקאם ממשיך במסע ההתאוששות לאחר פתיחה רעה, ושמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים שלו עזרו לו למגר את סן דייגו 1:2. פיטסבורג עברה את אטלנטה 2:4 ומיאמי השיבה לאריזונה על הפסד יום שישי בניצחון 2:3. גם פילדלפיה גמלה ליריבתה, שיקגו קאבס, 2:5, וסנט לואיס ניצחה את מילווקי 3:7. שבעה ושלושה של ג'וני קואטו עזרו לסינסינטי ב-0:6 על יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully