וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: נושא המאמן ייבחן בימים הקרובים

29.4.2012 / 7:20

יחד עם זאת, ברקת לא תמנה מישהו לפני שתבטיח הישארות. איוניר וכהן מועמדים. גבאי: "לא משנה הדרך, צריכים נקודות"

שמחה גדולה נרשמה אתמול (שבת) בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע אחרי הניצחון 0:1 בראשון לציון. אחרי שריקת הסיום. שחקני הקבוצה התבקשו למתן את החגיגות, למרות שבמועדון יודעים שרק שני הפסדים בשלושת המחזורים שנותרו ימנעו הישארות. אלונה ברקת תתחיל לעסוק כבר השבוע בעונה הבאה, אם כי היא לא מתכוונת למנות מאמן לפני שהקבוצה תבטיח הישארות.

במועדון טוענים כי מוטי איוניר ואלי כהן הן אופציות בהחלט ריאליות. אלישע לוי לא מעוניין לסגור לפני שימצה גם אופציות אחרות באירופה, ובמועדון לוקחים את העניין הזה בחשבון. כהן מנהל מגעים ראשונים עם מספר קבוצות, אבל יזכה לפניה בכל מקרה. אם הקבוצה תישאר בליגה, צפויים רוב הזרים לעזוב. היחיד שמקומו מובטח הוא ויליאם סוארס, שאם יעזוב זה יהיה רק לקבוצה בחו"ל.

"עוד מוקדם לומר שהניצחון הזה מבטיח להפועל באר שבע עוד עונה בליגת העל", אמר אמש החלוץ דובב גבאי. "נותרו עוד תשע נקודות בקופה והפער הוא שש. יש לנו עוד עבודה לעשות בשבוע, אולי בשבועיים הקרובים. אני מקווה שנעשה אותה. הניצחון היום היה מאוד חשוב כיוון שעד סוף העונה אנחנו צריכים לקחת את כל הנקודות, וזה לא משנה בכלל מי היריבה".

גבאי הוסיף: "אולי זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל הכי חשוב זה שלקחנו את הנקודות. אחרי מחצית ראשונה לא טובה, במחצית גיא דיבר איתנו על זה שאנחנו צריכים להיות יותר בטוחים בעצמנו, להניע יותר את הכדור וללחוץ יותר קדימה. העובדה שהפער גדל לשש נקודות והפגרה שנכפתה בשבוע שעבר לא פגעו בדריכות שלנו. אנחנו ספורטאים ושחקני כדורגל מקצוענים וככאלו אין מקום מבחינתנו להוריד את רמת המתח. לא משנה הדרך, או איך נשחק".

"חיברנו שני ניצחונות רצופים ולא פחות מכך - לא ספגנו בשני המשחקים האחרונים", סיכם החלוץ. "לפני כן ספגנו 11 משחקים ברציפות, וזה שלא ספגנו עושה את ההבדל. אנחנו שווים לפחות שער אחד במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully