וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - בית"ר ירושלים: ערן לוי וסטיבן כהן בהרכב

28.4.2012 / 22:51

אחרי שהבטיחו הישארות, אלי כהן ושחקניו מחפשים ניצחון שביעי ברציפות (א', 20:00, ספ' 2). הקופות באצטדיון יפתחו כרגיל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר ירושלים מגיעה לרמת השרון לאחר שישה ניצחונות רצופים. במידה ותנצח מחר תשווה את השיא העונתי של קרית שמונה.

* בששת הניצחונות הללו, הבקיעה בית"ר 12 שערים, כאשר ב-27 המחזורים שקדמו לכך, היא כבשה 16 שערים בלבד.

* בסיבוב הקודם ניצחה רמת השרון 0:1 באצטדיון רמת גן, משער של עשהאל בן שבת.

* בית"ר תשחק מחר בפעם הראשונה בהסטוריה שלה באצטדיון גרונדמן.

מפתחות והכנות:

עירוני רמת השרון:

רמת השרון מגיעה למשחק עם בית"ר ירושלים רגועה אחרי שהבטיחה הישארותה בליגת העל וכמו כן כאשר הראש של המאמן שייע פייגנבוים טרוד במשחק חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל תל אביב ביום רביעי. פייגנבוים אמר לשחקניו: "אני מבין את זה שהראש בגביע, אך יש לנו משחק וכבוד של מועדון ואי אפשר לזלזל בו. מי שישחק צריך לתת את הכל ולקחת את ההזמנות הזאת בשתי ידיים".

בנוגע להרכב הקבוצה פייגנבוים לא תרגל 11 פותחים ואמר כי יחליט רק לפני המשחק, כאשר מי שירגיש מעט לא כשיר או שהעומס משפיע עליו לא יפתח במשחק ואולי אף לא יהיה בסגל. עמיר נוסבאום לא ישחק מחשש שיצבור צהוב שימנע ממנו לשחק בגמר אם הקבוצה תעלה וכמוהו עשהאל בן שבת המוצהב. בהתקפה הקבוצה אף אחד מבין השלישייה ברוך דגו, אלן מסודי ותומר סוויסה לא צפוי לשחק 90 דקות וייתכן שאחד או שניים מהם כלל לא ישחקו.

בית"ר ירושלים:

בית"ר מגיעה למשחק באווירה משוחררת, לאחר שהבטיחה את הישארותה בליגה, אך המאמן אלי כהן דרש משחקניו לא להרפות: "אנחנו צריכים לנסות ולהשיג ניצחון שביעי ברציפות וליהנות מכל מה שקורה עכשיו סביבנו. זה טוב שמדברים עליכם וכולנו רוצים שזה ימשיך ככה. יכול להיות שרמת השרון תשמור שחקנים לגביע באמצע השבוע, אך עדיין יש שם מחליפים מצוינים ואם נוריד רגל מהגז נשלם על זה".

בנוגע להרכב, עמית בן שושן אינו כשיר ולא יתלבש. מי שיחליפו בחלק הקדמי הוא סטיבן כהן, שישחק לצד אבי ריקן. ערן לוי ימשיך בשפיץ. לוי צפוי לקבל הודעה בשבועיים הקרובים על כך שהקבוצה מממשת את האופציה שיש עליו לעוד עונה והוא צפוי להמשיך. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב הקבוצה.

אחרי סוף שבוע עמוס בדיונים ואיומים מצד האוהדים להחרים את המשחק, הקופות באצטדיון גרודנמן יפתחו כרגיל ואוהדי בית"ר יוכלו לרכוש בהן כרטיסים.

יעמדו למבחן:

בית"ר ירושלים: סטיבן כהן

לא מעט סוכנים וסקאוטים עוקבים אחריו, מבלגיה ומאוקראינה. לשחקן כבר יש הצעות יפות, אך הוא עדיין רוצה לזכות להצעה משודרגת ומחר זאת עוד הזדמנות בשבילו לשפר את כרטיס הביקור לקראת הקיץ.

עירוני רמת השרון: ברוך דגו

הקשר לא ממהר לחתום לעוד עונה ברמת השרון ומחכה להצעות מקבוצות גדולות יותר, אך חייב לתת משחק אחד גדול השנה בכדי לעורר את הביקוש כלפיו כי כרגע הוא לא משהו. אין לדגו עוד יותר מדי זמן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים:

עירוני רמת השרון: גל ניר: נאור פסר, אבי סופר, סביטי ליפנייה, גיא ליפקה, גל בראל, יוסי אופיר, משה אבוטבול, אור אוסטווינד, תומר סוויסה, אוגניין דמיאנוביץ'.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פילאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דן איינבינדר, דריו פרננדס, סטיבן כהן, אבי ריקן, ערן לוי.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully