וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אם נשחק כך בגביע, נודח"

28.4.2012 / 21:43

הירוקים לקחו בצורה קשה את ההפסד לבני יהודה, זעזוע מוח לצוצאליץ' שצפוי לשחק. השבוע צפוי המועדון לפנות לחן עזרא

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

ה-2:1 הערב (שבת) נגד בני יהודה היה ההפסד השני ברציפות של מכבי חיפה והיא ירדה למקום החמישי בטבלה. אם הירוקים לא יתאוששו וישתפרו במהרה הם לא יעפילו לאירופה דרך הליגה. ביום רביעי תפגוש חיפה את מ.ס אשדוד בחצי גמר גביע המדינה ואז - כך מקווים במועדון - זה יראה הרבה יותר טוב.

בחיפה לקחו בצורה קשה את ההפסד. שחקן בקבוצה אמר הערב: "אנחנו לא מוכנים לגביע. אם נשחק בצורה הזאת, נודח ואז מה שעשינו בתקופה האחרונה לא שווה כלום. ההודעה על המאמן הבא לא הפריעה לנו. להפך, זה רק מונע חוסר ודאות. נמשיך לשחק בשביל המועדון, הקהל ואלישע עד סוף העונה. זכיה בגביע יכולה לשנות את העתיד של חלק מהשחקנים, שההתמודדות באירופה חשובה להם לקריירה".

כפי שפורסם אתמול, חיפה תפנה השבוע לראשונה לנתניה בעניין חן עזרא. לדברי גורם בכיר במערכת, ראובן עטר כבר אישר כי הוא מעוניין בשחקן. גם עמרי בן הרוש ופיראס מוגרבי על הכוונת. לבן הרוש יש עדיפות מסוימת, על רקע הנטיה לא להחתים שלושה שחקנים צעירים מקבוצה אחרת, שיבואו על חשבון צעירים מהמועדון.

אלישע לוי אמר בסיום: "במחצית השנייה נראנו הרבה יותר טוב, אבל במחצית הראשונה נפלנו לחלוטין. הגענו להזדמנויות ויכולנו לחזור למשחק, אבל הכי חשוב זה שנפיק לקחים לקראת חצי גמר הגביע ביום רביעי. נכון לעכשיו זו הדרך של מכבי חיפה לאירופה".

לוי נשאל גם האם הוא חושב שההודעה על מינויו של ראובן עטר למאמן הבא של הקבוצה הייתה מוקדמת מדי, והשיב: "אני לא חושב שהיה צורך לחכות עם ההודעה על עטר, היא נמסרה בזמן. השחקנים מקצוענים ואין סיבה שהם לא יעשו את העבודה עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully