וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמל בראדלי: "אם תהיה לי הזדמנות לשוב, אעשה זאת"

28.4.2012 / 21:05

שחקן הפועל ירושלים רוצה להישאר עוד עונה ומוכן לפלייאוף: "יש לנו סיכוי טוב. נהיה חייבים להיצמד למפתחות שלנו"

לאחר שהציגה פתיחת עונה חלשה תחת המאמן עודד קטש, תנסה הפועל ירושלים להתעלות ולהשיג את המטרה האחרונה האפשרית שלה, העפלה לפיינל פור הישראלי. מחר (ראשון, 19:55, ספורט 5) תארח ירושלים את הפועל חולון, לפתיחת שלב הפלייאוף.

שחקן האדומים ראמל בראדלי התייחס לסדרה המעניינת: "אני חושב שיש לנו סיכוי טוב. ניצחנו את חולון גם במלחה וגם בבית שלהם. כדי לנצח, נהיה חייבים להיצמד למפתחות שלנו, כל אחד יודע את התפקיד שלו ונצטרך לעשות את זה".

"כל פעם שמתמודדים מול קבוצה שהיא לא מכבי, ירושלים עדיפה", סבור האמריקאי, "הפלייאוף בשבילנו זו כמו עונה חדשה. אנחנו משחקים כדורסל טוב ורוצים להגיע לפיינל פור".

לגבי העונה הבאה הוסיף השחקן: "אני אוהב להיות כאן, את האוהדים ההנהלה והקבוצה. אם תהיה לי הזדמנות לשוב לכאן לעונה הבאה, אעשה זאת". ומה לגבי ההפסד בשבוע שעבר מול מכבי תל אביב? "הם רצו ברבע האחרון ולא ביצענו את העבודה כפי שצריך במשחק מול מכבי. קשה לחזור אחרי זה ולנצח".

בתוך כך, דן גרונפלד נפצע שלשום באימון בקרסולו ובקבוצה מנסים להכשירו למשחק, אולם טרם ברור אם ישחק מחר. בירושלים טרם סימנו מועמדים עיקריים לעונה הבאה, עקב חוסר הודאות הקיים מבחינת התקציב והחילופים הדרסטיים שנעשים בגזרת ההנהלה. מסתמן כי מרבית שחקני הקבוצה הזרים לא יישארו בעונה הבאה וביניהם בריאן רנדל וג'ון תומאס. לגבי בראדלי, מסבירים כי קיימת לגביו התלבטות בשל העובדה כי אינו רכז טבעי. לפי גורמים בקבוצה, חוסר היציבות של די. ג'יי. סטרוברי גורמת אף היא להתלבטות לגבי הישארותו. במקביל, לא ברור אם סטרוברי, שביקש בעצמו לעזוב במהלך העונה את הקבוצה ומחזיק במספר הצעות מקבוצות אחרות לעונה הבאה, ירצה להמשיך בקבוצה. לקבוצה יש אופצית יציאה מהחוזה של שני האחרונים.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully