וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון מבהירה: "הקופות באיצטדיון לא ייפתחו"

28.4.2012 / 23:00

אוהדי בית"ר ירושלים ייאלצו לקנות כרטיסים בקופה ניידת בקרית שאול, בקבוצה המומים: "נקרא לאוהדים שלנו לא להגיע למשחק"

יממה לפני המשחק בין עירוני רמת השרון לבית"ר ירושלים, משחק לפרוטוקול בלבד לאחר הבטחת ההישארות של שתי הקבוצות, הבלאגן חוגג. משטרת ישראל לא הסכימה לשנות את החלטתה לא למכור כרטיסים באזור האצטדיון, ורמת השרון הודיעה רשמית שהמשחק ייערך באיצטדיון העירוני, והקופות לא ייפתחו.

"על פי דרישת המשטרה, הקופות באיצטדיון לא ייפתחו כלל", נמסר מרמת השרון, "אוהדי בית"ר המבקשים לרכוש כרטיסים ייאלצו לנסוע לקופה ניידת בקרית שאול. המועדון מתקומם על החלטה זו של המשטרה, לא מבין אותה, ואנו מבקשים להבהיר כי ההתקוממות נובעת מהעובדה שאנו רוצים לכבד את קהל האוהדים של בית"ר ירושלים ולא לטרטר אותו.

"אוהדי בית"ר יוכלו לרכוש כרטיסים רק במשרדי לאן או ברחבת בית הקברות בקרית שאול. המועדון לא לוקח שום אחריות בנושא זה, כל האחריות מוטלת על כתפי משטרת ישראל".

רוכברגר והבעלים של רמה"ש, מאיר יצחקי, ניסו לקיים את המכירה באיצטדיון גרונדמן, אך נענו בסירוב על ידי המשטרה, שלא מוכנה לשמוע אפילו על אופציות אחרות ברדיוס של קילומטר מהאצטדיון. רוכברגר אמר: "אני אוהב ומכבד את אוהדי בית"ר ירושלים, מגיע להם שיקבלו אותם בסבר פנים יפות בפעם הראשונה שלהם באצטדיון גרונדמן, ולא למכור להם כרטיסים במרחק של שמונה קילומטרים מהאצטדיון. לכן אני שוקל לקיים את המשחק ללא קהל".

מפקד מרחב ירקון, תת ניצב יורם אוחיון, הסביר את ההחלטה של המשטרה: "ברמת השרון יודעים היטב כבר לפני שבועיים בישיבה שעשינו שאלה הם התנאים לקיום המשחק. המגרש ברמת השרון הוא בעייתי. מבחינתנו יש צפי של 4,000 אוהדי בית"ר באצטדיון ללא גישות מסודרות וללא אפשרות למכור בקופות בצורה מסודרת ביציע נייד שהורכב שם, ואנחנו לא ניקח את הסיכון הזה. שלום הציבור הוא הדבר החשוב ביותר העומד לנגד עינינו, ובתנאים האלה בלבד הסכמנו לאשר את קיום המשחק בגרונדמן והם לא ישתנו.

"כמי שחווה את ההתפרעות של אוהדי בית"ר בשכונת התקווה לאחר שנתקעו בחוץ ללא כרטיסים, אני יודע היטב מה המשמעות וההשלכות של הדברים כאשר לקבוצה הוקצו כ-2,000 כרטיסים. ההחלטה שלנו היא חד משמעית לפיה אוהדי בית"ר לא יוכלו לרכוש כרטיסים בסביבת האיצטדיון. כל אוהד בית"ר שמגיע עובר דרך הכפר הירוק וזה מה שהם צריכים לעשות בכדי לקנות כרטיסים".

לה פמיליה: "זו בעיה של המשטרה"

בארגון אוהדי בית"ר "לה פמיליה" מאיימים להגיע בכל מצב לאיצטדיון. מהארגון נמסר הערב: "בושה שבמשחק שהוא גארבג' טיים המשטרה מייצרת בלגן שלא קיים. אף אוהד של בית"ר לא יגיע לכפר הירוק לרכוש כרטיסים. נגיע יחד עם יתר האוהדים לאיצטדיון, ואם זה מה שהמשטרה מחליטה אז היא תצטרך להתמודד עם לפחות 1,500 אוהדים שיגיעו לאזור האיצטדיון ללא כרטיסים. נראה לנו שבמצב כזה הם יצטערו על ההחלטה המוקדמת".

מבית"ר ירושלים נמסר: "לא ייתכן ש-24 שעות לפני המשחק טרם קיבלנו תשובות ברורות לגבי פרוצדורת רכישת הכרטיסים והגעת האוהדים. לא ייתכן שבליגת העל ב-2012 אוהדים יצטרכו לרכוש כרטיסים שמונה קילומטרים מהאיצטדיון שעד לרגע זה אף אחד לא יודע היכן בדיוק זה יהיה. אוהדי בית"ר אינם חריגים מאף קהל אחר בארץ והחובה של רמת השרון, ההתאחדות לכדורגל ובעיקר משטרת גלילות היא לתת מענה הולם לאוהדים שרוצים להגיע למשחק.

"התנהלות הגורמים המעורבים באירוח המשחק גורמת להרחקת האוהדים מהמשחקים וזאת בתקופה שגם כך הקהל מדיר רגליו. אנו קוראים לראשי ההתאחדות, הנהלת רמת השרון ומשטרת גלילות לתת מענה לאוהדים שלנו ובמקרה הצורך אף להעביר את המשחק למגרש שכן יוכל לארח את האוהדים שלנו בצורה ראויה. אם ההחלטה לא תשונה, בצעד נדיר נקרא לאוהדים שלנו לא להגיע למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully