וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "לא חושש שנהיה קבוצת תחתית"

קשר הפועל ת"א אופטימי אחרי ה-1:3 על סכנין למרות חוסר הוודאות. שמונה אוהדים נעצרו. באדיר שהורחק לא ישחק בגביע

אחרי שבועיים ללא כדורגל עקב האירועים האלימים במשחק בין הפועל רמת גן לבני לוד, חזרה היום (שבת) ליגת העל לפעילות. במשחק שפתח אותו חזרה הפועל תל אביב לנצח, עם 1:3 על בני סכנין במסגרת המחזור ה-34, ועלתה למקום השני באופן זמני עם 55 נקודות. הקבוצה של שלומי דורה, שהביסה במחזור הקודם 0:5 את עירוני קרית שמונה, נותרה עם 50 נקודות. כוחות המשטרה במגרש עצרו שמונה אוהדים, חלקם יורחקו מהמגרשים לתקופה ארוכה.

מאמן הפועל תל אביב ניצן שירזי אמר לאחר המשחק: "המחצית הראשונה הייתה זוועה, לא היה פה כדורגל. המחצית השנייה הייתה טובה יותר, עדיין לא כדורגל גדול אבל לתקן אחרי ניצחון זה בסדר. האנרגיות שיש בבלומפילד שיש בשנה האחרונה זה לא דבר. אנחנו מנסים להתמודד עם הכל. השחקנים עברו הרבה השנה, אבל כשהשופט שורק זה לא מעניין אף אחד. אנחנו רוצים להבטיח את המקום באירופה דרך הליגה וגם לזכות בגביע.

"יש דרך ויש תוצאות. הדרך לא מספיק טובה בינתיים, אבל יחד עם זאת צריך לזכור איזה תלאות עבר המועדון הזה השנה. הפועל תל אביב זה מועדון שגדול יותר מהכל. הדברים שקורים מסביב יבואו למגרש. הפועל תמיד תתקיים ואני מקווה מאוד שהדברים יסתדרו, הפועל תלך לכיוונים טובים והקבוצה תוכל לצאת לדרך נכונה".

שי אבוטבול הוסיף: "בכל משחק אנחנו שואפים להיראות יותר טוב. אנחנו בתקופה של השתפרות. המחצית הראשונה הייתה לא טובה, השנייה הייתה מעט יותר טובה.

"השחקנים לא מתעסקים בכל מה שקורה מסביב. אנחנו רוצים לשמח את הקהל מסביב ואחרי זה שכל אחד יעשה את השיקול שלו. אני לא חושש שהפועל תל אביב תהיה קבוצת תחתית. אני רק חושב איך לסיים את העונה הזו, יש לנו עדיין גביע ולשמור על המקום השני".

מאמן סכנין שלומי דורה: "אני לא חושב שהיה משחק לא טוב, אני מרוצה מהקבוצה שלי חוץ מהחלק האחרון. באנו מוכנים, ספגנו שער מנבדל ברור במחצית הראשונה. אם היה 0:0 במחצית אז הכל היה שונה. היה לנו מומנטום לחזור ל-2:2, אבל איבדנו גם את השוער שלנו באדום. 3:1 זו תוצאה לא משקפת. לא קרה כלום שאירופה מתרחקת, מקסימום נראה אותה במחנה אימונים".

הפועל תל אביב גברה 1:3 על סכנין

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully