וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה אסרה על הכנסת שתייה לבלומפילד

הורים שהגיעו עם ילדיהם למשחק בין הפועל ת"א לסכנין, התפלאו כשכוחות האבטחה במקום אסרו על הכנסת טרופיות

כוחות המשטרה לא אישרו היום (שבת) את הכנסתן של טרופיות, כמו גם אביזרי עידוד ושלטים של אוהדי הפועל תל אביב לתוך אצטדיון בלומפילד לפני משחקה של הקבוצה נגד בני סכנין במסגרת המחזור ה-34 בליגת העל בכדורגל. מחוץ לשערים התפתחה מהומה קטנה בהשתתפות המאבטחים ואוהדים - חלקם הורים שביקשו להיכנס לתחומי האצטדיון עם שתייה עבור ילדיהם.

מהפועל תל אביב נמסר שנעשו מאמצים לשכנע את המשטרה להכניס אביזרי עידוד, אך שראשיה סירבו.

ממשטרת תל אביב נמסר: "בעקבות ארועי הדרבי, בהם הושלכו חפצים לכל עבר, החלטנו לא לאשר להכניס למגרש כל פרט שעלול להיזרק לכר הדשא. ראינו בדרבי מה אביזרי עידוד כפי שהאוהדים קוראים להם - עלולים לעשות. גם טרופיות הן אביזר שיכול להיזרק לדשא ומאז אותו משחק אנחנו אוסרים על כלל האוהדים להכניס טרופיות לאצטדיון בלומפילד, כולל אוהדי מכבי תל אביב ובני יהודה. אין לנו שום דבר נגד אוהדי הפועל תל אביב, מדובר בנוהל חדש באצטדיון".

עוד מהנעשה היום בבלומפילד: המשטרה מנעה הכנסת שלטי מחאה נגד אלי טביב. אוהד של הפועל תל אביב שכן הכניס שלט ושהניף אותו, הורחק מהמגרשים ל-30 יום.

ממטה המאבק של אוהדי הפועל תל אביב נמסר: "הביזיון נמשך. בניגוד למה שהובטח במהלך השבוע, הפועל אסרה על הכנסת שלטים וציוד עידוד. המשטרה אסרה על תופים, אבל ההוראה על השלטים זו חד משמעית הוראה של הפועל. אחר כך מתפלאים שיש אווירה אלימה במגרשים. הם יוצרים אותה בעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully