וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מייל היי של שיגעון

28.4.2012 / 10:45

סייקל של סקוט האריסטון מהמטס לא הספיק וקולורדו ניצחה 9:18, עם 11 ריצות בחמישי. הדודג'רס גברו את הנאשיונלס

איזה לילה גדול עבר על ה-MLB הלילה (בין שישי לשבת). נפתח עם המשחק הכי מטורף שהיה לנו עד כה העונה, בקורס פילד של קולורדו, שם הרוקיז פירקו 9:18 את המטס. השחקן שבלט יותר מכולם במשחק הזה הגיע דווקא מהצד המפסיד, כשסקוט האריסטון נזקק לשישה אינינגים בלבד כדי לחבוט לסייקל. הוא פתח בסינגל באינינג השני, המשיך לסולו הומראן, משם לטריפל וקינח בדאבל ובסך הכל סיים עם 4 מ-5 וארבע הכנסות רצים. לצערם של המטס, זה היה רחוק מלהספיק. ארבע ריצות במעלה האינינג החמישי העלו אותם ל-2:6, אבל קולורדו הגביה בתחתית האינינג עם 11 (!) ריצות, כולל שני הומראנים בני שלוש ריצות כל אחד של קרלוס גונזאלס ודקסטר פלאוורס ומשם כבר לא עצרה בדרך לניצחון הגדול. גונזאלס הכניס שישה בסך הכל, רמון הרננדז עם חמישה. מני אקוסטה של המטס חטף שבע ריצות בשליש אינינג, לא נעים.

עוד ב-NL: גם סנט לואיס הפציצה ועם שמונה ריצות באינינג השלישי התעללה ביובאני גייארדו ומילווקי בדרך ל-1:13. בקרב בין שתיים מהקבוצות החזקות עד כה, הדודג'רס ניצחו 2:3 את וושינגטון, אצלה ברייס הארפר הוזמן לראשונה וצפוי לשחק היום. קלייטון קרשאו היה חד כהרגלו וניצח עם שמונה ושישה. רוי האלאדיי ספג הפסד שני העונה, כשנכנע לפול מהולם והקאבס ניצחו את פילדלפיה 1:5. ג'ו סונדרס נתן משחק שלם על הגבעה עם ארבעה חישמולים ושיתק את מיאמי בדרך ל-0:5 של אריזונה. הפסד חמישי רצוף למארלינס. מי שנמצאת דווקא בדרך למעלה אי אטלנטה, שניצחה 8 מ-10 והפעם גברה 1:6 על פיטסבורג. יוסטון גברה 4:6 על סינסינטי. ניק הנדלי המשיך את השבוע המצוין שלו ועם 4 מ-4 הוביל את סן דייגו ל-3:5 על סן פרנסיסקו.

ב-AL: הרד סוקס המשיכו לטפס וניצחו את הוויט סוקס בפעם השנייה ברציפות באותה תוצאה, 3:10. אינינג שישי בן חמש ריצות ומשחק טוב של דרנל מקדונלד, שהכניס ארבעה, הספיקו לבוסטון לניצחון חמישי רצוף. גם היאנקיז ניצחו והמשיכו את הנפילה של דטרויט, שמצידה הפסידה משחק חמישי רצוף. ג'טסין ורלאנדר שוב לא היה במיטבו וצלח רק שישה, בהם הרשה ארבע ריצות והפסים ביצעו מהפך ועם ריצות בודדות באינינג השמיני והתשיעי ניצחו 6:7. ברנדון מקארת'י נתן שבעה אינינגים סולידיים והוביל את אוקלנד ל-2:5 על בולטימור.

האיינג'לס האיומים שיחררו את בובי אבראו, אבל גם בלעדיו הם הפסידו 3:2 לקליבלנד, שנהנתה מסינגל ניצחון של אסדרובל קבררה. מייקל סאונדרס חבט לסולו הומראן באינינג התשיעי וסיאטל הוסיפה עוד ריצה כדי להשוות מול טורונטו. באינינג הבא, סאונדרס כבר סידר גראנד סלאם, שקבע 5:9 למארינרס. ערב פנטסטי עבר גם על אוון לונגוריה, שעם ארבע הכנסות רצים הוביל את טמפה ביי ל-4:8 על טקסס. ג'יימס שילדס לא היה במיטבו, אבל זכה לניצחון רביעי העונה. קנזס סיטי השלימה את המהפך הפרטי שלה ועם ניצחון 6:7 על מינסוטה עקפה אותה והורידה אותה למאזן הגרוע בליגה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully