וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: לאק ראשון בדראפט, טאנהיל במיאמי

27.4.2012 / 10:10

גריפין השלישי הגיע כצפוי לוושינגטון בבחירה 2, טרנט ריצ'רדסון בקליבלנד (3), מאט קליל במינסוטה (4), בערב צפוי יחסית

זהו זה, הסיבוב הראשון של דראפט 2012 מאחורינו ולצד מספר רגעים צפויים, אפשר לומר שהדרמה בהחלט לא שכחה להגיע הלילה (בין חמישי לשישי) ולספק את הסחורה. את העובדה שאנדרו לאק יירש את פייטון מאנינג באינדיאנפוליס כולנו ידענו ואכן הקוורטרבק המבטיח של סטנפורד נבחר ראשון ואמר: "הבנתי שאם אנסה להשוות את עצמי לפייטון כל יום, אשתגע. אלו נעליים ענקיות ואם יום אחד שמי יוזכר לצד השם של פייטון, זה יהיה חלום שמתגשם".

גם הבחירה הבאה הייתה ידועה מראש ובה וושינגטון בחרה בזוכה ההייזמן הטרי, הקוורטרבק רוברט גריפין השלישי. כזכור, הרדסקינס ביצעו טרייד גדול עם הראמס כדי לקבל את הזכויות על בחירת הדראפט הזו. הקומישינר רוג'ר גודל, שהקריא כרגיל את בחירות הקבוצות, זכה לשאגות בוז מהקהל ברדיו סיטי שבניו יורק, שם נערך הטקס.

ההמשך כבר התחיל לספק עניין אמיתי. שעה לפני הדראפט, טרייד בין קליבלנד למינסוטה החליף את המקומות שלהן והבראונס קפצו למקום השלישי כדי לקחת את הרץ האחורי טרנט ריצ'רדסון. מינסוטה, שירדה למקום הרביעי וזכתה לבחירות בסיבובים נמוכים יותר, לקחה בבחירה שלה את מאט קליל, התאקל של USC.

את העשירייה הראשונה השלימו ג'סטין בלקמון, שיגיע לג'קסונוויל לאחר שהג'אגוארס ביצעו טרייד עבור הבחירה החמישית עם טמפה ביי. מגן הפינה מוריס קלייבורן, שנבחר שישי על ידי דאלאס, לאחר שגם זו ביצעה טרייד אפ עם סנט לואיס, תמורת הבחירה מספר 14 ובחירת סיבוב שני. שביעי נבחר הסייפטי מארק ברון על ידי טמפה ביי, שמיני ירד מהלוח כצפוי ריאן טאנהיל, שיהיה הקוורטרבק החדש במיאמי. תשיעי הגיע תורו של הליינבקר לוק קואלצ'י, שנבחר על ידי קרוליינה ועשירי היה זה סטפון גילמור, מגן הפינה החדש של בפאלו.

התאקל ההגנתי דונטרי פו, שהרשים מאוד בקומביין, נבחר 11 לקנזס סיטי ובהמשך הגיע תורן של הקבוצות החזקות יותר לבחור. הג'טס לקחו את האנד ההגנתי קווינטון קופלס בבחירה ה-16 ומיד אחריו הבאנגלס צירפו את מגן הפינה המעניין דרה קירקפטריק. הפטריוטס, בניגוד לעבר, ביצעו הפעם טרייד אפ עם סינסינטי כדי לעלות מ-27 ל-21 ולקחת את האנד ההגנתי של סירקיוז, צ'נדלר ג'ונס, כאשר בבחירה השנייה שלהם בסיבוב הראשון, לקחו הפטריוטס את הליינבקר דונטה הייטאוור. עוד שם מסקרן, הקוורטרבק של אוקלהומה סטייט ברדנון ווידן, נחת בבחירה ה-22 אצל קליבלנד.

גרין ביי, שמחזיקה ב-12 בחירות בדראפט הקרוב, לקחה במקום ה-28 את האנד ההגנתי ניק פרי, סן פרנסיסקו הנחיתה במספר 30 את התופס אי. ג'יי. ג'נקינס והאלופה ניו יורק ג'איינטס חתמה את הסיבוב הראשון עם הרץ של וירג'ינה טק דייויד וילסון, שיחליף את ברנדון ג'ייקובס לאחר שזה עבר לניינרס. הדראפט יימשך הלילה.

כל הבחירות:

1) אנדרו לאק - אינדיאנפוליס
2) רוברט גריפין השלישי - וושינגטון
3) טרנט ריצ'רדסון - קליבלנד
4) מאט קליל - מינסוטה
5) ג'סטין בלקמון - ג'קסונוויל
6) מוריס קלייבורן - דאלאס
7) מארק ברון - טמפה ביי
8) ריאן טאנהיל – מיאמי
9) לוק קואצ'לי – קרוליינה
10) סטפון גילמור – בפאלו
11) דונטרי פו – קנזס סיטי
12) פלטשר קוקס – פילדלפיה
13) מייקל פלויד – אריזונה
14) מייקל ברוקרס – סנט לואיס
15) ברוס אירווין – סיאטל
16) קווינטון קופלס – ניו יורק ג'טס
17) דרה קירקפטריק – סינסינטי
18) מרווין אינגרם – סן דייגו
19) שיי מקללין – שיקגו
20) קנדל רייט – טנסי
21) צ'נדלר ג'ונס – ניו אינגלנד
22) ברנדון ווידן – קליבלנד
23) ריילי ריף – דטרויט
24) דייויד דקסטרו – פיטסבורג
25) דונטה הייטאוור – ניו אינגלנד
26) וויטני מרסילוס – יוסטון
27) קווין זייטלר – סינסינטי
28) ניק פרי – גרין ביי
29) האריסון סמית' – מינסוטה
30) אי. ג'יי. ג'נקינס – סן פרנסיסקו
31) דאג מרטין – טמפה ביי
32) דייויד וילסון – ניו יורק ג'איינטס

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully