וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הפרובול צפוי להיות מבוטל לאלתר

27.4.2012 / 0:29

האולסטאר של ה-NFL, שהפך לחסר עניין לאחרונה, לא יתקיים יותר ככל הנראה. ריאן ליף עלול להיכנס לכלא ל-50 שנים

האם ברנדון מרשל נכנס להיסטוריה בתור ה-MVP האחרון בתולדות הפרובול? בהחלט ייתכן. שמועות עקשניות ברחבי ה-NFL טוענות כי המשחק המהווה סוג של אולסטאר עבור הליגה, "יידחה" כבר בעונה הקרובה ויבוטל לחלוטין ב-2013. הפרובול הפך להיות מיותר משהו בשנים האחרונות, משום שהוא נערך בשבוע שלפני הסופרבול, מה שגורם לכך שהשחקנים משתי הפיינליסטיות כלל לא מופיעים ואלו שכן מגיעים למשחק עושים זאת בלא יותר מדי חשק, אחרי שכבר סיימו את העונה.

המשחק של השנה שעברה, שנערך בהוואי, הסתיים ב-41:59 ל-NFC, מה שהוביל את הקהל באצטדיון בהוואי לשרוק בוז לרמת המשחק ואת ארון רוג'רס להגיד שחבריו לקבוצה צריכים להתבייש בעצמם על היכולת שהפגינו. כרגע אין הצהרה גורפת מצד הליגה או אירגון השחקנים, אולם נראה כי קיצו של המפגש הזה, לפחות במתכונתו הנוכחית, מתקרב. יחד עם זאת, כבר עתה ידוע כי לפחות העונה עדיין יבחרו שחקנים לפרובול, גם אם הוא לא יתקיים, זאת למטרות חוזים עתידיים וכבוד למצטייני העונה.

לאחר שאמש (רביעי) אינדיאנפוליס הודיעה על הצפוי מכל לקראת הדראפט שייצא לדרך הלילה והבהירה כי היא תבחר באנדרו לאק, הגיעה תורה של וושינגטון, שמחזיקה בבחירה השנייה, לאשר את הדבר הידוע הבא והרדסקינס הודיעו כי יבחרו ברוברט גריפין השלישי. "אנחנו חושבים שהוא מתאים להתקפה שלנו ונרגשים לצרף אותו", אמר הג'נרל מנג'ר של הקבוצה ברוס אלן בתוכנית לקראת הדראפט בערוץ ה-NFL. אגב, בעלי הקולטס ג'ים אירסיי, שאל את עוקביו בטוויטר האם עליו להשתמש בכל עשר הדקות שלו למרות הכל ולפני שהוא מודיע על הבחירה בלאק.

מי שזוכר את ערב הדראפט לטובה ואת כל השאר קצת פחות הוא ריאן ליף. הקוורטרבק שנבחר שני בדראפט 1998 והפך לאחד הבאסטים הגדולים בהיסטוריה, נעצר לפני כחודש באשמת שוד, פריצה ואחזקת סמים במונטנה, שם הוא מתגורר. כעת הוציאו הרשויות בטקסס שני צווי מעצר כנגד ליף והוא מוגדר כנמלט מהחוק, משום שבעבר עמד נגדו במדינת הכוכב הבודד עונש מאסר על תנאי. ליף בן ה-35 עלול להיכלא ל-50 שנים בשל עבירות הסמים.

מגן הפינה אסאנטה סמואל עבר באופן רשמי מפילדלפיה לאטלנטה. "רציתי להיות פלקון, אז גרמנו לזה לקרות", אמר סמואל, שויתר על כמעט שלושה מיליון דולר כדי לאפשר את המעבר. סמואל מחזיק בארבע בחירות לפרובול והוא יפתח את עונתו העשירית בליגה, כשלרשותו 45 חטיפות בקריירה, רביעי מבין השחקנים הפעילים. באטלנטה הוא ישחק תחת מתאם ההגנה החדש מייק נולן, כשהוא משלים שלישיית מגני פינה חזקה, הכוללת גם את דונטה רובינסון וברנט גרימס.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully