וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הכי רחוק משלמות

27.4.2012 / 10:00

פיל האמבר חזר למציאות אחרי הפרפקטו וחטף בלי סוף, בוסטון ניצחה 3:10 את הוויט סוקס. ארבעה קלוזרים שברו שמירה

סן פרנסיסקו חולמת על השתלטות מחודשת על בית ה-NL מערב, אותו איבדה בעונה שעברה לאריזונה. כדי שזה יקרה, הג'איינטס צריכים לנצח משחקים כמו זה שהם ניצחו הערב (חמישי), 5:6 בסינסינטי. הרדס כבר ראו איך הם משלימים את הסוויפ שלהם, כשנכנסו לאינינג האחרון ביתרון 3:5 ושלחו את שון מרשל לשמור, אבל הוא פישל והרשה לאנחל פאגאן להעיף בומבה ליציעים, שהכניסה שלוש ריצות וסידרה מהפך. פדרו סנדובל המשיך את רצף החבטות שלו מפתיחת העונה והגיע למשחק מספר 19. הית' בל המשיך לחרב למיאמי משחקים ושבר שמירה בפעם השלישית העונה, המטס אמרו תודה והכניסו שתי ריצות בתחתית האינינג התשיעי כדי לצאת עם ניצחון 2:3. גם טיילר קליפרד הרס לוושינגטון והרשה בשמיני דאבל למארק קוטסאי, שהפך את התוצאה ונתן 1:2 לסן דייגו על וושינגטון.

ב-AL: עוד קלוזר שעבר משחק טראומטי הוא ג'ורדן וולדן, שהרשה ווקאוף הומראן בן שתי ריצות לברנדון אלן, מה שהוביל לניצחון 3:4 של טמפה ביי על האיינג'לס. בלוס אנג'לס, אלברט פוחולס סיים רצף של 0 מ-21 עם חבטה, אבל זו גם הייתה היחידה שלו במשחק. סיאטל יצאה עם סוויפ מרשים ומפתיע מדטרויט, בזכות 4:5. המארינרס נהנו מהומראן בן שלוש ריצות של ג'סטין סמואק כבר באינינג הראשון ואחרי שהטייגרס השוו, דאבל של שון פיגינס הכניס את ברנדן ריאן לניצחון באינינג השביעי. קנזס סיטי, שעצרה אמש רצף של 12 הפסדים, כנראה נהנתה מזה והיא שוב גברה על קליבלנד, הפעם 2:4.

בהמשך הלילה, בולטימור השלימה סוויפ על טורונטו עם 2:5 ובוסטון החזירה את פיל האמבר למציאות. אחרי הפרפקטו המדהים שלו במשחק האחרון, המגיש של שיקגו וויט סוקס נחבט קשות ושרד רק חמישה אינינגים, בהם הרשה תשע ריצות בדרך ל-3:10 לגרביים האדומות על הלבנות. קווין יוקיליס פירגן עם גראנד סלאם באינינג השלישי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully