וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שמח בבלטווי

26.4.2012 / 9:44

בולטימור (0:3 על טורונטו) ו-וושינגטון (2:7 על הפאדרס) ממשיכות להצליח. מייקל פינדה הפצוע לא ישחק העונה ביאנקיז

נכון, זו רק תחילת העונה ומוקדם לצאת בהצהרות. ונכון, המצב כנראה לא יישאר ככה עוד הרבה זמן. אבל אם מישהו חשב שאחרי שלושה שבועות של בייסבול, בולטימור תהיה זו שתוליך את ה-AL מזרח, הוא מוזמן להרים את ידו. בולטימור ניצחה הלילה (בין רביעי לחמישי) בפעם השלישית ברציפות ונשארה צמודה בראשות הבית לטמפה ביי, אחרי 0:3 על טורונטו, שהושג בעיקר בזכות ג'ייסון האמל. המגיש ממשיך את פתיחת העונה הפנטסטית והשיג ניצחון שלישי עם שבעה ושבעה.

עוד ב-AL: כאמור, טמפה ביי לא מוותרת אף היא והשיגה ניצחון רביעי רצוף, 2:3 על האיינג'לס החלשים. ג'רמי הליקסון ניצח עם שישה וחמישה, סי. ג'יי. וילסון הפסיד למרות שבעה ו-11. אלברט פוחולס, אם תהיתם, שוב בלי חבטה. אוקלנד נזקקה ל-14 אינינגים כדי לעבור את הוויט סוקס, 4:5 אחרי דרמה אדירה בה אלכסיי רמירז העלה את שיקגו ליתרון 2:4 במעלה האינינג המכריע, אבל יואניס סספדס סיפק הומראן משווה קילה קאהיווה ניצח בסינגל. צמד הומראנים של בילי באטלר סייע סופסוף לקנזס סיטי לקטוע את רצף ההפסדים, שעמד על 12 ולגבור 2:8 על קליבלנד. קינג פליקס הרננדז היה סולידי עם שבעה ושניים, אבל שיתק את דטרויט בדרך ל-1:9 של סיאטל.

לניו יורק היו הרבה תקוות העונה לגבי מייקל פינדה, שהובא בטרייד משמעותי מסיאטל, אבל המגיש נפצע לפני ששיחק בכלל וכעת הוא יעבור ניתוח שישבית אותו ל-12 חודשים. טקסס שוב העמיסה הומראנים, שלושה במספר וגברה על היאנקיז פעם נוספת, 3:7. רובי רוס כבר עם ניצחון רביעי העונה, פיל יוז עם עוד הפסד. בוסטון כבר הובילה 1:7 במינסוטה, אבל נתנה לטווינס חמש ריצות בשישי. אלפרדו אסבס הסתבך באינינג התשיעי, אבל הצליח לצאת מזה בשלום והרד סוקס ניצחו 6:7.

ב-NL: גם בחטיבה המקבילה שמח בבלטווי, לאחר שוושינגטון לא התקשתה לגבור 2:7 על סן דייגו ועם מאזן 4:14 היא ממשיכה להוליך את החטיבה. ג'יימס מקדונלד מפיטסבורג לקח נו היטר אל האינינג השביעי, אבל שם זה נגמר ולמרות שהוא נתן שבעה ושמונה, הייתה זו דווקא קולורדו שניצחה 1:2. במשחק השני של הדאבל הדר, פיטסבורג נקמה עם חמש ריצות בחמישי בדרך ל-1:5. שלושה הומראנים של מילווקי לא הספיקו והיא נכנעה ליוסטון 7:5, כשחוזה אלטוב חובט ארבע פעמים למנצחים. לאנס לין נעזר בהומראן של דייויד פריז ועם שמונה ושבעה קצר ניצחון רביעי העונה בסנט לואיס, 1:5 על הקאבס. פילדלפיה מנסה להתאושש והיא גברה 2:7 על אריזונה, כשקול המלס מספק שמונה ושבעה, כמו גם שתי הכנסות רצים.

בארי זיטו שוב היה טוב, עם שישה וארבעה, אבל גם בפתיחה השישית שלו העונה הוא לא השיג ניצחון והוא גם לא הצליח לעזור לסן פרנסיסקו לשבור את המנחוס שלהם בסינסינטי, שם הם נחלו הפסד שביעי ברציפות, 4:2 כשהרדס שמים את כל הריצות בשביעי. דייויד רייט הפך לשיאן הכנסות הרצים של המטס ועם שתיים כאלה בניצחון 1:5 על מיאמי, שבר שוויון בפסגה עם דריל סטרוברי (אבא של די. ג'יי. מהפועל ירושלים). רייט חבט להומראן בן שתי ריצות, שהפך את התוצאה בשישי ומשם המטס רצו לניצחון. אטלנטה יצאה מנצחת מהסדרה בלוס אנג'לס מול הדודג'רס אחרי 2:4, שהושג בזכות שלוש ריצות בתשיעי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully