וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה עוקבת אחר חמישה בלמים וקשרים בבלגרד

25.4.2012 / 16:16

עוד סרבי בדרך? בנאדו התבקש לצפות בדרבי המקומי, שניים משחקני הסגל הרחב של גרנט ברשימה. פלאח יעזוב לגנט?

ראובן עטר הוכרז רק שלשום כמאמן הבא של מכבי חיפה, ובמועדון כבר עובדים על העונה הבאה. לאחר שהסקאוט אלון חרזי כבר התבקש למצוא מחליף לסיידו יאיא, שכנראה יושאל, מתברר כי עוזרו של אלישע לוי, אריק בנאדו, המריא לסרביה כדי לצפות במספר שחקנים שהוצעו למועדון.

על פי גורמים במועדון, בנאדו יצפה הערב בשני משחקים בליגה הסרבית, בדרבי בין OFK בלגרד לכוכב האדום, ומאוחר יותר במשחקה של פרטיזן בלגרד, שתארח את בורצ'ה. לוואלה! ספורט נודע כי רשימת השחקנים שהוצעו למועדון כוללת שני שחקני פרטיזן, המגן-בלם אלכסנדר מיליקוביץ' והבלם מילוש אוסטיץ', את קשרה הצעיר של OFK מרקו פבלובסקי ושני שחקני הכוכב האדום בלגרד, הבלם הצעיר ניקולה מקסימוביץ' והקשר האחורי לוקה מיליבוייביץ'. מתברר כי לאחר המשחק מול פרטיזן בלגרד בישראל התעניינה חיפה בשניים משחקניה, מרקו שצ'פוביץ' (20) אחיו של סטפן מעכו, ובקשר הקדמי סטפן באבוביץ' (25), אבל ספק גדול אם ניתן יהיה להביא אותם לישראל.

אם חיפה תחליט להחתים בלם זר, היא עשויה להשאיר את אנדריי פיליאבסקי עונה נוספת בבית"ר. בשלב זה, עדיין לא ברור האם סארי פלאח ייצא לחו"ל (גנט עשויה לפתוח במשא ומתן לגביו). פלאח, כמו גם ויאם עמאשה, לא נטל חלק באימון היום בעקבות סיבות אישיות. השניים יהיו כשירים למשחק מול בני יהודה. טאלב טואטחה יפתח בעמדת המגן השמאלי.

בחיפה רוצים לראות את בנאדו ממשיך בצוות המקצועי. בקרוב צפויה שיחה בין עטר לעוזר המאמן לגבי עתידו במועדון. ייתכן שעטר יציע לבנאדו להמשיך בצוות המקצועי, אבל אם זה יסרב חיפה תימצא לו תפקיד אחר. מאמן הכושר צפוי להיות אורי הראל הוותיק, שעבד בעבר גם בנבחרת. החלטה נוספת שעטר יצטרך לקבל היא לגבי מאמן השוערים. גיורא אנטמן מונה למאמן השוערים בנבחרת ועטר צריך להחליט האם למנות אותו לקדנציה נוספת, או להביא איתו את מאמן השוערים אבי פרץ, ששיחק בעבר בחיפה ומוערך מאוד בנתניה.

לאחר שיקבע את הצוות המקצועי, עטר צפוי להעביר רשמית שמות של מועמדים לחיזוק הקבוצה. עטר רוצה להביא את חן עזרא וככל הידוע תומך גם בהחתמתו של קובי מויאל. לאחרונה נערכו שיחות עם בית"ר בעניין והם ימשכו לאחר שאיציק קורנפיין יחזור ארצה. אם עזרא יגיע, לכל היותר אחד מבין שני המועמדים האחרים מנתניה, פיראס מוגרבי ועומרי בן הרוש, יסכמו בקבוצה. בחיפה הבהירו אתמול כי כל החלטה לגבי החתמות שחקנים תהיה באחריותו של המאמן החדש.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully