וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טלסניקוב: "זה יום מיותר, הלוואי והוא לא היה"

25.4.2012 / 11:04

עוזר מאמן בית"ר ירושלים איבד את אחיו לפני 7 שנים בהיתקלות עם מחבלים, והיה מעדיף לא לציין זאת בכל שנה מחדש

סיפורו של ז'אן טלסניקוב, שאיבד את אחיו דן ז"ל לאחר היתקלות עם מחבלים במהלך חיפוש מבוקשים בכפר ציידאק ליד טול כרם לפני שבע שנים מוכר לחובבי הכדורגל בארץ. לרגל יום הזיכרון, סיפר טלסניקוב, המשמש כעוזר המאמן של בית"ר ירושלים, על מה שעבר עם הגילוי על מות אחיו וכיצד האירועים השפיעו עליו, בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה.

סיפורו של דן טלסניקוב ז"ל

"אני רוצה לזכור אותו יפה כמו שהוא היה", סיפר טלסניקוב. "היה לו חיוך כל כך יפה. הוא אהב את ארץ ישראל, והיה ביחידה הכי מובחרת שיש. הוא אהב את החבר'ה ואת היחידה. הוא מת מות גבורה בשביל המדינה הזו". טלסניקוב סיפר גם את דעתו על יום הזיכרון, ואמר: "זה יום מיותר, הלוואי והוא לא היה. זה יום קשה. אין לזה הסבר. אנשים הקריבו את הילדים שלהם למען מדינת ישראל, אין מה לומר".

טלסניקוב נשאל מה השתנה אצלו מאז האובדן, ואמר: "אני בטוח שזה שינה משהו, אני לא יודע בדיוק מה, אבל זה שינה. באיזה מקום זה גם הגדיל את ההוקרה לחיים ואני מבין יותר את המשמעות של קידוש החיים. אני לוקח דברים בפרופורציה, בכלל ביום יום, לגבי עצמי ולגבי החיים. אני מנסה לחיות ממקום חיובי, של אור, של לקדש את החיים, בשבילי לקדש את החיים זה להיות בטוב".

"במהות שלי אני נותן ומעניק, גם אחי היה כזה", ממשיך טלסניקוב. "זה נתן יותר פוקוס לרגישות של בני אדם, של החיים. זה לקח אותי יותר למקום של להוקיר דברים פשוטים בחיים, משפחה, חברות, מילה טובה לבנאדם, רגישות. אני לא נותן לרוע להיות מסביבו, זה העצים את מה שיש בתוכי, העצים את מי שאני. זה גורם לך להיות במודעות יותר גדולה, לפתח את התובנות לגבי מה המשמעות, בסופו של דבר כולנו פה זמניים. יש ימים שאני מוצף בכאב, זה משהו שאי אפשר להיאחז בו בכלום. אין לנו מה לעשות אלא להתמודד עם זה. תחשוב על בן אדם שאתה אוהב, תתאר שלא תוכל לראות אותו לעולם, זה לא מתקבל על הדעת. בגלל זה בכל מקום שאני נמצא, מעבר לזה שהייתי ככה תמיד, אני גם מעריך את זה ומודה על זה".

לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully