וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יו, ממש כמו בחלומות

25.4.2012 / 10:05

יו דרוויש שרף 10 מחובטי היאנקיז בדרך ל-0:2 של טקסס. ערב מצוין גם לדייויד פרייס וג'יו גונזאלס. עוד ניצחון לבוסטון

על משחקים כאלה ממש חלמו בלילות הפגרה בטקסס, לאחר שהחליטו להשקיע למעלה מ-100 מיליון דולר ביו דרוויש. המגיש היפני הסנסציוני, שניצח את שתי הפתיחות הקודמות שלו העונה בעיקר בזכות המחבטים של הריינג'רס, התעלל הלילה (בין שלישי לרביעי) בניו יורק יאנקיז. בשמונה אינינגים ושלי, דרוויש לא הרשה אף ריצה לרפואה ותחת זאת שרף לא פחות מעשרה חובטים, בדרך לניצחון 0:2. איאן קינסלר חבט להומראן כבר באינינג הראשון, ג'וש המילטון הכניס את אלביס אנדרוס בהמשך וג'ו ניית'ן סיפק שמירה חלקה עם הגשה בודדת שהספיקה לדאבל פליי. הירוקי קורודה היה טוב בעצמו, אבל רשם את ההפסד השלישי שלו העונה.

עוד ב-AL: בוסטון ממשיכה להתאושש על חשבון מינסוטה והפעם ניצחה 2:11. ג'וש בקש עשה שישה עם חמישה, הבולפן לא פישל הפעם ודייויד אורטיז ומייק אבילס רשמו הומראנים, כשהרד סוקס חובטים 18 פעמים, ארבע מהן של אבילס. דייויד פרייס האדיר רשם משחק מלא, בו שיתק את מחבטי האיינג'לס ועם שש הכשות השיג לטמפה ביי ניצחון 0:5. הרייז חבטו לארבעה סולו הומראנים. בולטימור נעזרה בהומראן שישי העונה של מאט וויטרס וגברה 1:2 על טורונטו. רצף האימים של קנזס סיטי נמשך עם הפסד מספר 12 ברציפות, 4:3 לקליבלנד. סיאטל הפתיעה עם 4:7 בדטרויט, כשמייקל סונדרס מכניס שלוש ריצות. אוקלנד שמה שתי ריצות באינינג השמיני כדי לעצור את רצף ארבעת הניצחונות של הוויט סוקס ולגבור עליהם 0:2.

ב-NL: הדודג'רס נחלו הפסד ביתי ראשון העונה, 4:3 לאטלנטה מטריפל של מייקל פראדו באינינג התשיעי. ג'יו גונזאלס ניצל את המפגש של וושינגטון מול סן דייגו האנמית, רשם שישה ושישה והוביל לניצחון 1:3, כשהוא עצמו מאריך את רצף האינינגים בהם לא ספג ריצה ל-20. פילדלפיה המקרטעת ניצחה 5:8 באריזונה. מילווקי גברה על יוסטון 6:9 בזכות אינינג שישי של חמש ריצות. הקאבס ניצחו את הקרדינלס באינינג העשירי 2:3, אותה תוצאה כמו אמש, מה שקבע שהאלופה תפסיד סדרה ראשונה אחרי 13 הצלחות רצופות. בריאן להייר השווה עם הומראן בתחתית התשיעי ואלפונסו סוריאנו הכניס בסינגל את הריצה המנצחת.

חוזה רייס חזר עם מיאמי לסיטי פילד בניו יורק, למפגש עם קבוצתו הקודמת, המטס. רייס לא השיג חבטה בארבעה ניסיונות וראה את שני האסים של הקבוצות הולכים ראש בראש. ג'וש ג'ונסון מהמארלינס רשם שישה ושני שליש עם תשעה סטרייקאאוטים, יוהאן סנטנה הפציץ עם שישה ושני שליש ו-11 חישמולים, אבל שניהם יצאו לפני שהושגה הכרעה, הבולפן של מיאמי פישל והרשה למטס ריצה באינינג השביעי ואחת נוספת בשמיני, מה שנתן לניו יורק ניצחון 1:2. סינסינטי, מאחורי משחק טוב של מאט לאטוס, התעללה בדן אוטרו, המחליף האומלל של סן פרנסיסקו. אוטרו נכנס לאינינג ושני שליש, בהם חטף שש ריצות בדרך ל-2:7 לרדס. פיטסבורג ניצחה 4:5 את קולורדו, למרות שני הומראנים של קרלוס גונזאלס למפסידה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully