וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כשהכוכבים מתיישרים

24.4.2012 / 7:41

דרק ג'יטר ואלכס רודריגז בלטו ב-4:7 של היאנקיז בטקסס. קודי רוס סידר לבוסטון 5:6 על הטווינס, ניצחון בכורה ללינסקאם

אומנם הבטיחו לנו קרב מגישים אדיר הלילה (בין שני לשלישי) בטקסס, שם אירחו דרק הולנד והריינג'רס את סי. סי. סבאת'יה והיאנקיז, אבל זה לא ממש מה שקיבלנו. מי שכן בלטו לטובה היו דווקא שני שחקני ההתקפה הוותיקים של היאנקיז, שהמשיכו בפתיחת העונה המעולה שלהם. אז תנו כבוד לאלכס רודריגז, שהכניס שלושה רצים בהומראן באינינג החמישי ובעיקר לדרק ג'יטר הבלתי נגמר שחבט ארבע פעמים. יחד, השניים הובילו את היאנקיז ל-4:7 בפתיחת הסדרה המסקרנת הזו. סבאת'יה היה סביר עם שמונה ושמונה, אבל גם ארבע ריצות חובה. הולנד חטף שבע ריצות בשישה אינינגים. מריאנו ריברה עם שמירה רביעית העונה.

עוד ב-AL: קודי רוס המשיך להיות אחד השחקנים היחידים שמתפקדים העונה בבוסטון ועם צמד הומראנים באינינג השביעי והתשיעי עצר מעט את הסלאמפ של הרד סוקס בניצחון 5:6 במינסוטה. ג'ון לסטר עשה שבעה עם ארבעה, אבל הרשה חמש ריצות, דניאל בארד שב זמנית לבולפן וקטף את הניצחון. קנזס סיטי האיומה הגיעה כבר לעשרה הפסדי בית רצופים אחרי 4:1 מול טורונטו, אצלה חוזה באוטיסטה סיפק הומראן שלישי העונה. ברטולו קולון לא הצליח לשלוט הפעם והפסיד 4:0 עם אוקלנד לשיקגו וויט סוקס, אצלה הלך ג'ייק פיבי למשחק שלם, עם חמש הכשות ושלוש חבטות בלבד. סולו הומראנים לאדם דאן ופול קונרקו.

ב-NL: חמש ריצות באינינג התשיעי לא הספיקו לפילדלפיה, ששוב הפסידה, הפעם 9:5 באריזונה. הדיאמונדבקס פירקו בזריזות את קייל קנדריק, שנמשה אחרי שלושה עם שבע ריצות חובה במאזנו. וויד מיילי, עם שישה ושבעה חזקים, קטף את הניצחון. סן פרנסיסקו פירקה את המטס בדאבל הדר עם 1:6 ו-2:7. במשחק הראשון, טים לינסקאם סופסוף הגיע לעונה ועם חמישה ושמונה הוא קצר ניצחון ראשון, כשנייט שיירהולץ מסייע עם הומראן בן שלוש ריצות. במשחק השני, היה זה פדרו סנדובל במרכז העניינים, כשהומראן בן שתי ריצות שלו כבר באינינג הראשון, הוביל לניצחון הקל. סנדובל עם חבטה אחת לפחות בכל 16 המשחקים של הג'איינטס מפתיחת העונה. שלוש חבטות והומראן של ריאן ברון נתנו למילווקי 5:6 על יוסטון. זאק גריינקי ניצח עם שישה ותשעה. ג'ייסון מוטה פישל ושבר שמירה עם שתי ריצות באינינג התשיעי מסינגל של ג'ו מאת'ר, מה שנתן לקאבס 2:3 דרמטי על סנט לואיס. הדודג'רס המעולים לא עוצרים ושלוש הכנסות רצים של חואן אוריבה סידרו 2:7 קליל על אטלנטה. המשחק בין פיטסבורג לקולורדו נדחה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully